poniedziałek, 16 grudnia 2013

Hebe - pierwsze wrażenie

Witam po kilkudniowej nieobecności :)

Niestety miałam bardzo intensywny weekend.

Wczoraj byłam w aquapqrku i wróciłam wypompowana nie mając siły na bloga mimo, że bardzo chciałam zamieścić notkę. 
Dzisiaj wyruszyłam na małe, świąteczne zakupy, wstąpiłam do H&M i kupiłam tylko grube, czarne, bawełniane rajstopy za 5 zł i kolczyki za 2 zł aby dorzucić siostrze do prezentu.

W ten weekend otwarto sklep Hebe, więc postanowiłam przy okazji tam wejść. Jakie mam wrażenia po odwiedzeniu tego sklepu?


Po wejściu do sklepu ma się lekkie wrażenie połączenia apteki i Douglas. Koszyki bardzo ładne i oryginalne, nie należą do typowych sklepowych koszyków. Miałam wrażenie, że wchodzę do drogiej drogerii.
W środku jest biało, ale z dodatkami w kolorze ciemnego różu (takiego jak w logo). Do tego dość przestronnie.
bi.gazeta.pl

Najbardziej podoba mi się dostępność wielu m arek niedostępnych w innych drogeriach, albo rzadko dostępnych.
Cieszę się, że w jednym miejscu można znaleźć takie marki jak:
- Biovax;
- Seboradin;
- Kallos;
- Essence;
- Catrice;
- Essie;
- Eveline;
oraz wiele innych.
biovax.pl
avanti24.pl

Osobiście uważam to jako raj dla Włosomaniaczki ;) Znajdę tutaj wiele kosmetyków do włosów, które od dawna chciałam wypróbować :) Jednak nie tylko do włosów :D

Pierwsze wrażenie sklep wywarł na mnie bardzo pozytywne, poprzez dostępność wielu marek, ładny wygląd sklepu i panującej w nim atmosferze, dodatkowo bardzo miła obsługa, która była bardzo chętna do pomocy w znalezieniu mi wszystkiego co szukałam :)

A Wy lubicie Hebe? Często tam jesteście? Jakie produkty z ich asortymentu libicie najbardziej?

Pozdrawiam Misi :*

11 komentarzy:

  1. Teraz nie mam dostępu do Hebe, ale zawsze kupuję tam jedwab do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jeszcze nic nie udało się kupić z powodu braku $, ale na pewno kupię tam masę rzeczy :)

      Usuń
  2. Gdyby nie Twój post, zapomniałabym, że muszę iść do Hebe po świąteczny prezent dla koleżanki :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to dobrze, że chociaż Ty kontrolujesz daty otwarcia wszystkiego, ja już dawno o tym zapomniałam. A trzeba się przejść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do 20.12 obowiązuje jeszcze gazetka z okazji otwarcia :)
      Ja bym nie wiedziała, ale lubię Hebe na FB i tam była informacja o dacie otwarcia :D

      Usuń
  4. U mnie pewnie ta drogeria prędko się nie pojawi bo takie zacofanie tu jest. Niedawno dopiero Rossmann powstał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Hebe na razie tylko w większych miastach, ale bardzo szybko się rozwija, więc może już niedługo dotrą i do Ciebie :)

      Usuń
  5. Lubię Hebe właśnie za Kallosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się pewnie Hebe nie doczekam nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię Hebe za Batiste i Orientane :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)