sobota, 7 grudnia 2013

Biżuteria ręcznie robiona

Witam :)

Właśnie zamówiłam piórkowe kolczyki dla siostry na gwiazdkę robione własnoręcznie przez moje koleżanki :) Ja jako wierna fanka biżuterii ich wykonania postanowiłam się z Wami podzielić ich biżuterią :)

Kto z nas nie lubi mieć jedynych w swoim rodzaju kolczyków? Wyróżniać się w szarym tłumie kolorowym naszyjnikiem. No właśnie dziewczyny z Morowo robią biżuterię dla takich osób :)
Możecie kupić od nich biżuterię na własne zamówienie, w kolorach jakich tylko dusza zapragnie :)
Odsyłam Was do zapoznania się z ich profilem na facebooku :) Może znajdziecie coś dla siebie?

Poniżej kilka ich dzieł ;)


9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba :)

      Usuń
    2. że też ludzie mają tak sprawne ręce... a ja dwie lewe do wszystkiego :(

      Usuń
    3. Nie do wszystkiego :)
      Po prostu nie mamy zdolności manualnych :D

      Usuń
  2. świetne rzeczy, najbardziej mi się podoba ta bransoletka i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :-). To że są ręcznie robione jeszcze dodaje im uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam robić biżuterię z sutaszu, ale nie miałam do tego cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to wymaga cierpliwości :) Pamiętam jak jeszcze mieszkałam z tą koleżanką a ona siedziała i po nocach robiła kolczyki :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)