wtorek, 3 grudnia 2013

Balsam Seboradin z żeń-szeniem

Witajcie :)

W sumie jak wiecie Seboradin mam bardzo krótko, bo dostałam go na urodziny i użyłam go już jakieś 4-5 razy :) Jednak już wyrobiłam sobie na jego temat zdanie :) Zapraszam do przeczytania :)


1. Skład:
Aqua, Cetaeryl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, (and) Panax Ginseng Exstract, Solluble Collagen, Isopropyl Myristrate, Raphanus Nigra Extract, Parfum, Castor (Ricinus Communis) Oli, Jojoba (Buxus chinensis) Oil, Citric Acid, Colour CI 15985. (15.04.08)

Zawiera :
- emolienty - czyli nawilżacze
- ekstrakty z żeń-szenia i czarnej rzepy
- collagen - odżywia i utrzymuje wilgoć
- olejki rycynowy i jojoba

Czyli pokrótce: skład bardzo krótki, ale porządny, zawiera minimalne ilości konserwantów, a wiadomo im tego mniej tym lepiej :)

2. Opakowanie
Bardzo solidne, fajnie trzyma się w dłoni. Korek bardzo standardowy, z którego wydobywa się odpowiednia ilość balsamu :)

3. Zapach
Dość specyficzny, bardzo "żeń-szeniowy" i lekko kwiatowy. Zapach utrzymuje się na włosach, ale jest wtedy bardzo delikatny, co bardzo polubiłam :)

4. Konsystencja
Bardzo "odżywkowa", nielejąca, ale i nie zbyt gęsta. Jak dla mnie idealna :)


5. Wskazania i obietnice producenta
- dla włosów suchych, zniszczonych farbowaniem, modelowaniem, prostowaniem i suszeniem;
- pobudza włosy do odrostu, odżywia, energizuje, dotlenia skórę głowy i włosy;
- działa regenerująco i tonizująco;
- wzmacnia włosy, stymuluje je do wzrostu, zapobiega ich wypadaniu i łamaniu;
- pielęgnuje, nawilża, nadaje gładkość i połysk;
- ułatwia rozczesywanie;
- po używaniu go systematycznie przez 2-3 tyg. sprawia, że włosy są zregenerowane, odżywione, nawilżone, lśniące i miękkie.


6. Jak działa na moje włosy?
Niby nie mam go długo i można mi zarzucić, że nie zdążyłam się z nim dobrze zapoznać... Jednak nie zmieniałam ostatnio nic w moje pielęgnacji, więc łatwo widzę co pasuje moim włosom a co nie.
Trzymam go na włosach dłużej niż zalecane 3-5 minut tylko jakieś minimum 20 minut. Nie umiem się przekonać do trzymania czegoś na włosach dosłownie chwilę.
Ale przejdźmy do rzeczy, czyli najważniejszego - działanie. Już podczas spłukiwania włosy są bardzo miękkie i śliskie. Po wytarciu również. Przeczesują się bardzo dobrze, za jednym przeciągnięciem szczotki :)
Włosy są po nim lśniące i bardzo miękkie :) Uważam, że balsam na prawdę może poprawić stan włosów, ale bez przesady. Raczej nie zauważyłam nic szczególnego: wypadanie się nie zmniejszyło, przyrost też nie jest specjalnie duży.
Jednak bardzo, bardzo go polecam, na prawdę sprawdził się świetnie na moich włosach i będzie walczyć o miano mojego włosowego KWC :)

7. Cena

ok. 22 zł/200 ml

Nie jest niska, ale uważam, że warto tyle za nią zapłacić :)


A Wy go używałyście?

Jakie macie o nim zdanie?
A może od jakiegoś czasu planujecie zakup?
Chętnie poznam wszystkie Wasze  opinie :)

9 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie uzywalam zadnych kosmetykow tej firmy, ale ten jest bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że szampony też są bardzo fajne :)

      Usuń
  2. Z Seboradinu miałam tylko niger do psikania. Jakoś nie jest mi po drodze żeby kupić te kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie miałam żadnego lotionu ani nigera, ale też jakoś mi nie po drodze :)
      Ten balsam był wychwalany od dawna a teraz dostałam na urodziny więc w końcu mogłam go przetestować :)

      Usuń
  3. Piszesz, że buteleczka fajnie się trzyma w dłoni? ;> Poczekamy aż będziesz go miała mniej i trzeba go będzie wyciskać. Ta butelka to koszmar :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Duuużo osób go poleca, w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Wiedźmą - twardy plastik nie nadaje się do wyciskanie resztki produktu.
    U mnie ten balsam sprawdza się na zdrowej części włosów, pięknie nabłyszcza i wygładza, ale na zniszczonych końcach sobie nie radzi, a wręcz dodatkowo je puszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i uwielbiam, dobrze, że zapach się nie utrzymuje na włosach za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna wiem, że ta odżywka jest godna wypróbowania, ale jakoś nigdy jej nie kupiłam. W super pharmie ją widziałam : )

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)