wtorek, 17 grudnia 2013

10000 wyświetleń! :)

Witam :)

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień bo właśnie stuknęło mi ponad 10 tyś. wyświetleń bloga :D
A dokładnie 10 071. 
Z tej okazji trochę statystyk:

Opublikowałam już 88 postów!
Jest Was już 40 obserwatorów :)
Razem skomentowałyśmy bloga 291 razy :)

Czyli średnio:
- każda notka została skomentowana 3,3 raza i obejrzana 114,44 raza :)
- średnio co 2,2 notki przybył 1 obserwator;
- co 34,6 wyświetlenie przybył 1 komentarz;
- co 251,775 przybył 1 obserwator;
- każdego dnia wyświetlono bloga 32,28 raza.


Największą popularnością cieszyła się notka pt. "Mój pierwszy raz z "henną"", która została wyświetlona 247 razy.

A najwięcej komentarzy znalazło się pod notką pt. "Kilka zachcianek kosmetycznych... i nie tylko" z liczbą komentarzy równą 19.

Na najbliższy czas życzę sobie 100 obserwatorów :)
grist.org


Dziękuję Wam z całego serca, bez Was by nie byłoby tego bloga.

Więc jeszcze raz dziękuję :) :*

Sama powiem Wam, że szykuję lekkie zmiany na blogu, więc wyglądajcie ich uważnie :)

14 komentarzy:

  1. Gratulacje. Życzę kolejnych 10 000 wyświetleń ! Czekam na zmiany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :)
      Sama nie mogę doczekać się zmian :)

      Usuń
  2. Gratuluję i życzę Ci dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście pozdrawiam :)

      Usuń
  3. gratuluje:) izyczę kolejnych sukcesów:) w wolnej chwili zapraszam też na moją stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratulację, dla mnie 100 to też najbliższy mój cel :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki :))
    i dołączam do obserwatorów tak więc 41 już jest :)
    http://lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę i pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Zanim się obejrzysz będziesz mieć setkę :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)