poniedziałek, 25 listopada 2013

Zakupy w Rossmannie na -40%

Witajcie :)


Jednak nie było odcienia lakieru, który chciałam, tuszu tak samo więc zobaczcie co udało mi się kupić :)




Matowy lakier piaskowy Wibo nr. 4 :)
Kolor chciałam inny, ale zostały chyba tylko 3, najbardziej podobał mi się czerwony więc go wzięłam :)
Chciałam wypróbować w czym tkwi fenomen lakierów piaskowych :)


2. Lakier Miss Sporty w kolorze mlecznym 
To mój pierwszy lakier tej firmy, w końcu za tą cenę warto spróbować :)
3. Podkład Rimmel Stay Matt
Od dawna chciałam nowy podkład, a ten w promocji kosztował około 13 zł , do tego spodobała mi się konsystencja musu więc czemu nie? :)

To w sumie na tyle moich zakupów promocyjnych, teraz czekam na otwarcie Hebe w Koszalinie :)

Pozdrawiam :D

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze się o tym nie przekonałam na nieszczęście albo i szczęście będę do niego musiała lecieć pół miasta, więc chyba nie będę tam często :D

      Usuń
    2. otwierają tu Hebe?! Kiedy? o.O

      Usuń
    3. Tak, w forum tam gdzie było kiedyś ccc i z tego co się dowiedziałam to otwarcie ma być jakoś w grudniu :-)

      Usuń
  2. Też kupiłam ten pisakowy lakier, do tego granatowy. Mam go właśnie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piaskowy a nie pisakowy ;)

      Usuń
    2. I jak sprawuje się granatowy? Czerwony jak na razie super! :)

      Usuń
  3. Też kupiłam ten piaskowy lakier, tylko ciemniejszy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z innej beczki:) Kilka postów wcześniej marudziłaś, że turbany są za małe na twoje włosy. Miałam ten sam problem dopóki nie doczytałam instrukcji:) choć wydawało mi się, że jej czytać nie muszę:) Tę szerszą 'czapkową' część zakłada się od strony karku a nie jak czapkę,chustę :) I choćbyś miała 5 kilo włosów - muszą się zmieścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie kombinowałam ale nie mieszczą się, chyba masz rację muszę poszukać instrukcji ;)

      Usuń
    2. Chociaż zakładałam go w z dobrej strony może jednak robiłam coś źle ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładny ten piaskowy lakierek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten kolor jasnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go z nadzieją, że będzie mleczny :)

      Usuń
  7. Miałam właśnie ten mleczny lakier i był okropny. Smużył, szybko zgęstniał i niewygodnie się nakładał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... mam nadzieję, że jednak nie okaże się taki zły :)
      Może źle trafiłaś :( Jak go przetestuję pewnie dodam notkę ;)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)