sobota, 2 listopada 2013

Włosy - w końcu!

W końcu notka o włosach :)
Wreszcie przyjechałam do domu, i dorwałam miarkę! :D Więc oto dla Was porcja zdjęć i informacji włosowych :) Zapraszam! :D






Długość - 57 cm (+3cm od ostatniego podcięcia- wrzesień)
Oleje - Vatika kokosowa, olej kokosowy
Odzywki d/s - Alterra granat i aloes, Balsam na kwiatowym propolisie
Odżywki b/s - Joanna naturia z pokrzywą i zieloną herbatą, Isana w sprayu z olejkiem arganowym i masłem shea
Maski - Alterra granat i aloes, Love 2 mix z awokado i mango, Receptura babuszki Agafii - maska drożdżowa (jednorazowo)
Mycie - Alterra pszenica i morela, Alterra Granat, Joanna z olejkiem arganowym, Barwa naturalna żurawinowa, Receptura babuszki Agafii - szampon na cedrowym propolisie (jednorazowo)
Inne - jedwab Joanna na zabezpieczenie końcówek, czesanie szczotką TT



Muszę się Wam pochwalić:

jestem bardzo dumna z mojej siostry! Też w końcu zaczęła dbać o włosy, zaopatrzyła się w olej, maski i szampony, od niej właśnie pożyczyłam maskę drożdżową i szampon na cedrowym propolisie :)

Ulubione kosmetyki miesiąca:
balsam na kwiatowym propolisie i niezmiennie Vatika kokosowa :)
Ulubieńcem staje się też szczotka TT :)

Obecnie czekam na nozyczki fryzjerskie i na urodziny też na pewno dostanę coś włosowego a to już za kilka dni :)

9 komentarzy:

  1. wyglądają na bardzo dobrze nawilżone:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że takie właśnie są, prawie 2 lata dbania o nie w końcu daje skutki :)

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie.
    Wiesz co? Chyba w końcu rozwiałaś moje nadzieje!
    Masz włosy o bardzo podobnej strukturze do moich i zastanawiałam się jak będą wyglądać w ciemniejszych kolorach.
    I co stwierdzam? Że bardzo dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Bardzo się cieszę, że moje włosy pomogły Ci :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Włosomaniactwo jest zaraźliwe :> Ja regularnie werbuję wszystkie moje koleżanki do dbania o włosy :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehem, zgodzę się z tym :)
      Czuć wtedy taką wielką dumę i radość, że mogło się pomóc czyimś włosom :D

      Usuń
  4. Piękne wlosy :) Tez lubie olejek kokosowy vatiki:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)