sobota, 30 listopada 2013

Włosowo-kosetyczne zachcianki :)


Witajcie :)

Już znów jestem w domu, musiałam przyjechać bo mam jutro dentystę, a wolę jednak swoją sprawdzoną Panią Iwonę, zna ona już moje zęby a ja ufam jej i wiem, że jak robi to porządnie. Ostatnio mam dużo kolokwiów, więc rzadko tutaj piszę, teraz wpadłam na szybką notkę. Chcę się z Wami podzielić moimi planami zakupowymi dotyczącymi pielęgnacji włosów :)


Co zamierzam kupić?

I. Odżywki 
1. Nivea Long Repair
Już czytałam na jej temat sporo opinii. Kiedyś bardzo lubiłam produkty Nivea, ale już o nich zapomniałam. Kilka blogerek mi o nich przypomniało właśnie dzięki tej odżywce :) Oczywiście na pewno kupię ją przy najbliższej okazji :)
Cena - ok. 7 zł/200 ml
rossnet.pl

2. Odżywka Balea

W sumie nie mam na myśli żadnej konkretnej, ale niedługo moja siostra będzie robić zakupy włosowe i właśnie namawiam ją na zakupy w sklepie kokardi.pl bo właśnie je mają w swoim asortymencie :) Za tą cenę to kupię nawet i 2 różne wersje :) Tańsza nawet od Garniera avokado i karite :D
Cena - ok. 6 zł/200 ml
kafeteria.pl


kokardi.pl

II. Maski

1. Ziaja Intensywny kolor
Przeczytałam o niej u Anwen, stwierdziłam, że warto spróbować :) Tym bardziej za tak niską cenę, w dodatku łatwo dostępna, chociażby w sklepie firmowym :) Producent przeznacza ją do włosów farbowanych, ja z reguły nie zwracam na to uwagi :)
Cena - ok. 8 zł/200 ml

agito.pl

2. Kallos Late
W końcu otwierają u mnie Hebe, więc na pewno najpierw polecę na zakupy włosowe :) O tej masce już wiele razy słyszałam dużo dobrego, lecz nie było mi dane znaleźć jej w żadnym sklepie. Jednak gdy dowiedziałam się, że otwierają Hebe najpierw pomyślałam o tej masce :D
Cena - ok. 10 zł/1000 ml
powerlook.pl

III. Oleje

W sumie nie mam żadnego konkretnego pomysłu, wiem jednak, że przydałby jakiś jeszcze jeden olej. Biedna Vatika po mału nudzi się mi, więc szukam inspiracji :)
pokochajolejrzepakowy.pl

A Wy co jeszcze mi poradzicie? :)

Głównie szukam odżywek :)
Pozdrawiam :D


2 komentarze:

  1. Z olejów polecam oliwę z oliwek :) Jest świetna!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę od dłuższego czasu o tej odżywce z Nivei i coś jej kupić nie mogę :D ja z odżywek polecam oczywiście karite, ale teraz zaczynam używać garniera z morelą i z bodajże olejkiem migdałowym i na razie jest fajnie, zobaczę co będzie się dalej działo :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)