wtorek, 26 listopada 2013

TAG: Kierowcą Być

Znalazłam ten tag na blogu Anwen i WiedźmyDość zabawna historia, bo Anwen poznałam na forum wizaż.pl właśnie na wątku kursantkowym jakieś prawie 3 lata temu :) I właśnie dziewczyny na tym wątku wspierały mnie w zdaniu prawa jazdy oraz pokazały mi włosomaniactwo :) Dlatego czuję się w obowiązku odpowiedzenia na ten tag :)

źródło: s2.blomedia.pl/autokult.pl

1. Za którym razem zdałaś/eś prawo jazdy?

Niestety ja męczyłam się aż 9 razy! Tak... Nie wiem jakim cudem, bo każdy egzaminator dziwił się dlaczego nie mogę zdać, okazywało się zawsze że zdawałam na jakiś głupich błędach, w większości nie z mojej winy. Ale ten 9 raz był dla mnie szczęśliwy :) Od razu od odebrania prawa jazdy jeżdżę, więc wprawy mam sporo :)

2. Ile lat masz już prawo jazdy?

W czerwcu minęły 2 lata odkąd zdałam :)

3. Jakie kategorie prawa jazdy posiadasz?

Tylko kat B i nie planuję innych.

4. Jakim samochodem odbyłaś/eś swoją pierwszą samodzielną jazdę?

Oplem Astrą mojego taty :) Na prawdę bardzo fajnie mi się nim jeździ i jest to jak dotąd najwygodniejsze auto jakim było dane mi jeździć :D

5. Za co dastałeś/aś pierwszy mandat?

Mój pierwszy i jedyny mandat dostałam w zeszłe wakacje jadąc z Łeby z siostrą i po drodze fotoradar mnie złapał... Na szczęście to tylko 100 zł + 2 pkt. karne.

6. Twój ulubiony zapach do samochodu.

Nie mam, może dlatego że nie mam własnego autka.

7. Jaki rodzaj muzyki suchasz jeżdząc autem?

Tylko radia, głównie RMF MAXXX, czasami RMF FM. Nie słucham płyt bo nie mam żadnych ciekawych, z resztą i tak rzadko jeżdżę ostatnio.

8. Co jest dla ciebie "Must Have" w twoim aucie?

Nie mam nic konkretnego na myśli, chociaż może to być wspomaganie kierownicy :) Raz prowadziłam bez wspomagania i nigdy więcej :) Ręce bolały mnie niemiłosiernie ;)

9. Jak często sprzątasz swoje auto?

Rzadko, bo ja rzadko jestem :)

10. Jaka była twoja najdalsza podróż samochodem jako kierowca?

Nie jeżdżę za często daleko, najdalej od siebie z domu rodzinnego do Koszalina co jest jakieś niecałe 150 km w jedną stronę. Nie mam potrzeby jeździć dalej :)

źródło: pansamochodzik.pl
11. Czy zdarzyło ci się kiedyś złapać gumę i zmieniać przebitą oponę?

Nigdy nie miałam takiej sytuacji.

12. Mapa papierowa czy nawigacja?

Nie używam ani jednego ani drugiego, nie mam takiej potrzeby :)

13. Czy lubisz podróżować jako pasażer?

Raczej tak :)

14. Preferujesz spokojna czy szybką jazdę autem?

Jeżdżę raczej zgodnie z przepisami, nie lubię jeździć wolno, ale też nie jestem fanką zawrotnej szybkości :)

15. Czy zawsze zwracasz uwagę na znaki?

Z reguły jeżdżę drogami, które znam, więc znaki znam na pamięć, ale z reguły zwracam uwagę na znaki.

16. Co najbardziej denerwuje cie u innych kierowców?

Debilizm i bezmyślność. Tak, wiele kierowców nie umie myśleć. Do tego denerwuje mnie jak ktoś trzyma mi się "na dupie" jedzie za mną mimo, że nie ma ochoty wyprzedzać.

17. Jaką porą roku najbardziej lubisz jeździć autem i dlaczego?

Nie mam ulubionej pory roku do prowadzenia auta. 

18. Jazda w dzień, czy w nocy?

Nie ma to dla mnie specjalnej różnicy, jednak nie lubię czasami jeżdzić po ciemku, gdyż obecnie w samochodze mojego taty nie działają spryskiwacze i szyba jest tłusta przez co nie widać zbyt wiele gdy mijam się z innym autem.

19. W czasie upału otwarta szyba czy klimatyzacja?

Klimatyzacja :)

20. Jaki jest twój wymarzony samochód?

Czarny :) Na poważnie jednak nie mam żadnego wymarzonego auta, chciałabym mieć takie, którym wszędzie bezpiecznie dojadę, nie będzie się zbyt często psuło i do tego będzie wygodne :)

Zapraszam Was również do tego tagu :) Chętnie poczytam jakimi jesteście kierowcami :D

4 komentarze:

  1. Jestem już stara, do nauki na prawko jeszcze nie podchodziłam. Chyba nigdy się nie odważę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to nie jest się za starym :) Mama mojej koleżanki zrobiła prawko w wieku 50 lat i jeździ wszędzie :)

      Usuń
  2. Oh w końcu znalazłam osobę, która też się męczyła :)!, ja zdałam za 5 podejściem, znam ten ból i łzy :D
    serdecznie pozdrawiam :*!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to na prawdę straszne, sama na prawdę nie zdawałaś dużo razy, znam osoby, które zdawały po kilkanaście razy :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)