piątek, 15 listopada 2013

Second Hand

Witam :)

Na początku chciałabym Wam przede wszystkim podziękować, za to, że mój blog może się pochwalić już 7000 wyświetleń, 30 obserwatorami i 168 komentarzami :) Bez Was nie byłoby tego bloga. Z tej okazji chciałabym życzyć sobie i Wam wiele więcej wyświetleń, obserwatorów i przede wszystkim notek :)
Niezmiernie mi miło, że wciąż wzrasta Wasza ilość, tym, że podoba się Wam blog i dołączacie go do obserwowanych :)
Dziękuję!

Zakupy w SH zawsze kojarzyły mi się ze starymi znoszonymi, brzydkimi łachami. Buszowanie po nich zaczęłam dość stosunkowo niedawno, bo niecały rok temu. Teraz jestem posiadaczką kilkudziesięciu części garderoby właśnie z lumpka :)
Jakiś czas temu zaniedbałam zakupy w second handach, ale znów udało mi się kupić kilka rzeczy :) Współlokatorka powiedziała mi o sklepie dość blisko, który chyba stanie się moim ulubionym :) Do tego przez przypadek sama odkryłam inny, którego nigdy przedtem nie widziałam :)

Ale przejdźmy do tego co kupiłam:
1. Tunikę z kieszonkami Warehouse


2. Sweterek "nietoperz" Old Navy


3. Bokserkę z kokardą

Za te 3 rzeczy zapłaciłam dokładnie 3,80 zł :)

4. Sweterek H&M

5. T-shirt H&M

6. Tunika z rękawem 3/4

Za te kolejne rzeczy zapłaciłam łącznie ok. 5,50 zł

Kolejne zakupy z dzisiaj

1. Sweterek KappAhl


2. Narzutka EDC by Espirit


3. Podkoszulek Mango


Za te 3 rzeczy zapłaciłam około 8 zł

1. Sukienka Atmosphere 
Chyba najleszy zakup ever, kosztowała całe 2 zł :)



2. Koszulka New Look - 2 zł :)

I na koniec trochę tematycznie, piosenka o lumpkach :)
Z moją poprzednią współlokatorką często ją wsłuchałyśmy utożsamiając się z nią :D
Taka bardzo pozytywna :]

11 komentarzy:

  1. niektóre rzeczy bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka genialna:) Tez ostatnio szaleje na lumpkach i wybieram szczególnie sukienki których mam deficyt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio szukam sukienek, na razie tylko tą udało mi się kupić :)
      Do reszty nie byłam przekonana :(

      Usuń
  3. Sukienka prześliczna! :) ja też lubię buszować po lumpkach,całą szafę już zapchałam ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i nigdy mi dosyć :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ta sukienka jest przepiękna i do tego ta cena!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzyłam do czasu aż nie wyszłam z nią ze sklepu :D
      Była taka tania bo wisiała wśród letnich rzeczy, a te były właśnie po 2 zł za sztukę :)
      Chcę do niej tylko ramiączka doszyć bo spada ;)

      Usuń
  5. świetne ciuszki kochana ! :) bardzo ładny blog :)
    wzajemna obserwacja ?:) koniecznie daj znac :*

    pozdrawiam, fashboom.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woo, ale łupy :)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)