poniedziałek, 11 listopada 2013

Ozdoby do wlosów

Witam :)
Dzisiaj szybka notka :D

Wiele z Nas myśli, że temat bardzo prosty, bo niby to jaką gumkę czy spinkę użyjemy jest bez znaczenia. Nic bardziej mylnego! Wpadłam na pomysł na tą notkę w czasie, gdy odgięła mi się spinka i wyrywała włosy. Zapraszam więc do małego przeglądu ozdób do włosów :)

Jak więc je wybierać?
Spinki czy gumki?
Oczywiście nikt niczego nie wyklucza :)
Trzeba jedynie zwrócić uwagę na to czy nasze spinki mogą nam gnieść, łamać czy wyrywać włosy. To jest chyba najważniejsza rzecz w doborze ozdób do włosów.

1. Gumka
Mimo, że wydaje się to proste tak na prawdę jest to dla mnie chyba największy problem.
Należy unikać gumek z elementami, które mogą niszczyć włosy, oo kilka przykładów:
źródło: dzidziula.pl

źródło: lexim.com.pl

źródło: marmon.com.pl

Dlaczego mówimy "nie" tym gumkom?

Ze względu na elementy, które mogą nam łamać lub wyrywać włosy, czyli metalowe lub klejowe łączenia lub wystające diamenciki, które na pozór mogą się wydawać bezpieczne.

Jakie gumki używać?
Najlepsze będą wszelkiego rodzaju frotki :)
źródło: donegal.com.pl

źródło: karodos.blogspot.com

źródło: phukaszub.pl



2. Spinki i wsuwki

Tutaj musimy uważać tylko na to, aby nie miały jakiś mocno wystających elementów, w które mogą nam się wplątać włosy i je powyrywać.

Najgorsze chyba spinki, które chyba zawsze wyrywają włosy....
źródło: s1.pasart.pl
Spinki, które mogą haczyć i wyrywać:
źródło: manzuko.com
źródło: http://img81.imageshack.us/img81/8403/35431414.jpg


Wsuwki mogą wyrywać włosy, gdy zaczyna schodzić z nich farba, więc gdy zaczynają już tak robić i rwać włosy jak najszybciej należy je wyrzucić :)
źródło: cogdziezaile.pl

3. Opaski
Tutaj akurat rzadko zdarzają się takie, które mogą zaszkodzić naszym włosom, a jeśli już się tak zdarza to zazwyczaj są to takie gumkowate, które posiadają metalowe łączenia, jak np. taka:
źródło: szafa.pl
W sumie nie ma co się ich zbytnio wystrzegać, to zależy już od naszych własnych przekonań.

A oto kilka opasek, które nie mają jak zrobić włosom krzywdy :)
źródło: tchibo.pl
źródło: iloko.pl
 źródło: art-madam.pl

4. Chustki
Ostatnio bardzo popularne, sama nie mam rzadnej, ale od dawna myślę o tym, żeby jakąś sobie sprawić :)
źródło: estyl.pl
źródło: polki.pl


A jakie są Wasze ulubione ozdoby do włosów? :)

Pozdrawiam Misi :D

Zaznaczam, że zdjęcia w tej notce nie są mojego autorstwa, pod zdjęciami dodałam źródło zdjęć(chyba że jest ono na zdjęciu) lub zgodę na ich publikację.

13 komentarzy:

  1. Ja chyba nie mam ulubionych. moje włosy najlepiej wyglądaja rozpuszczone, czasem jednak spinam je klamrą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam ulubionych, głównie gumki, albo spinki ale tylko żeby to co odrasta mi po grzywce jakoś się trzymało :D

      Usuń
  2. ja nie mam jeszcze ulubieńców, ale póki co testuję parę gadżetów, które może się nimi staną:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię gumki (bez metalowych/wystających elementów) i opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chusty we włosach! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama uwielbiam patrzeć jak ktoś ma, sama nigdy nie miałam :)

      Usuń
  5. Ja nigdy nie zwracałam uwagi na to jakie gumki używam. Ja najczęściej i tak chodzę w rozpuszczonych, czasami zwiążę je w jakiś kucyk czy koczek a tak to żadnych ozdób nie używam (jedynie gumki lub wsuwki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zwracam uwagę, ale w sklepie, więc w domu nie muszę uważać :)

      Usuń
  6. Lubię te wszystkie ozdóbki do włosów, ale najczęściej po całym dniu tak mi się wplączą we włosy, że nie mogę ich wyciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło widzieć swoje zdjęcie:) uwielbiam wszelkie ozdoby do włosów - klamerki, ozdobne gumki czy spinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za udostępnienie go :)
      Ja też! :) chyba najbardziej kokardki :D

      Usuń
  8. Ja rzadko kiedykolwiek wkładam coś we włosy, jak już to tylko związuję je gumką, oczywiście bez metalowych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam tylko gumek do włosów, ale zaciekawiły mnie te chustki :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)