środa, 13 listopada 2013

Nowości

Niestety ostatnio mało rzeczy kupiłam, głównie dlatego, że fundusze się kończą, ale miałam też urodziny i pochwalę się tym co dostałam :)

Urodziny miałam dokładnie 6 listopada. Nie lubię dostawać prezentów ani śpiewania "sto lat", ale miło mi przyjmować życzenia. Nie lubię jednak składania życzeń przez facebooka, bo to nie pamięć, lecz składanie życzeń tylko dlatego, że zobaczyło się, że ktoś ze znajomych ma urodziny. Dlatego ukryłam kiedyś przypominanie znajomym o moich urodzinach, żeby zobaczyć kto o nich pamięta. W sumie zdziwiłam się, bo prócz mojej rodziny, rodziny TŻa, jednej koleżanki (z którą widuję się bardzo rzadko, nie przyjaźnimy się już od czasów gimnazjum) i chłopaka znajomej, który ma urodziny tego dnia co ja, nikt nie pamiętał. Mimo, że ja pamiętam o urodzinach na prawdę wielu osób. Jest mi strasznie smutno z tego powodu, bo nie rozumiem usprawiedliwiania się "a bo mam dużo na głowie". Ja sama staram się dzwonić z życzeniami nawet kiedy mam dużo na głowie i ledwo znajduję czas na telefon. No niestety, pogodziłam się z tym :)

Ale przejdźmy do milszych rzeczy :)

Od TŻa dostałam 3 turbany, chciał dobrze, sama byłam mega zadowolona, ale  na all dostępne są jakieś małe... na zdjęciach wyglądają na lepsze i większe, włosy niestety mi się nie mieszczą... Oraz ramoneskę już we wrześniu, ale kocham ją i szczerze żałuję, że nie mogę jej nosić teraz bo jest na nią za zimno...

Od siostry mojego G i jej narzeczonego dostałam Seboradin balsam z Żeń-szeniem i trufle czekoladowe :) A ja jako fanka trufli jestem wniebowzięta :D

Oczywiście czekolad nie liczę bo sa już dawno zjedzenie przeze mnie jak i najbliższych :)



Nie pochwaliłam się też kurtką ani spódnicą z Croppa, kupiłam je przy okazji kuponu na -40% na całe zakupy :D

Za spódnicę zapłaciłam ok. 24 zł a za kurtkę ok. 130 zł zaoszczędzając łącznie prawie  150 zł :)





Do tego spiłowałam paznokcie na prosto, pokażę je przynastępnej notce paznokciowej :D

Pozdrawiam Misi :)

6 komentarzy:

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)