czwartek, 28 listopada 2013

Ulubieni vlogerzy

Witam :)
Domyślam się, że każdy ogląda filmiki na youtube, nie tylko teledyski i jakieś odmóżdzacze ale i vlogerów.
Macie jakiś swoich ulubionych?
Subskrybujecie kogoś?
Ja mam kilku i już piszę Wam kogo :)

1. AbstrachujeTV
Chłopaków z tego kanału nie muszę Wam przedstawiać :) Oczywiście oglądałam wszystkie odcinki i zawsze niecierpliwie wyczekuję następnego :) Moim ulubionych jest chyba
Co by było gdyby...MĘŻCZYŹNI MÓWILI CO MYŚLĄ,
Czego NIE mówią: RODZICE oraz oczywiście:

Co mówią: BLOGERKI
2. AdBuster
Tego Pana również zapewne wszyscy znają, zasłynął dzięki konfrontacji reklamy proszku Vizir :)
Sama nie przegapiłam żadnego odcinka :)
Oraz jego najnowsza konfrontacja:


konfrontacja Mango Whirly Mop

3. Chłopaki z 5sposobowNa...
Niedawno przeze mnie odkryci, ale już nadrobiłam wszystkie odcinki :)
Polecam, na prawdę świetne porady, które przydają się w prawdziwym życiu :)
A oto mój ulubiony odcinek:

5 sposobów na... DOMOWY ALKOHOL

Mam nadzieję, że również ich lubicie :)
Vlogerek niestety nie oglądam, wolę blogi tekstowe :)
Pozdrawiam :D

2 komentarze:

  1. Ja chyba dołączę do społeczności vlogerów w najbliższym czasie :P ale mam "pietra" :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)