poniedziałek, 4 listopada 2013

Kilka zachcianek kosmetycznych... i nie tylko

W sumie już dawno szykowałam się na ten post, ale jakoś nigdy nie udawało mi się go stworzyć, w końcu nadszedł ten dzień, gdy pogoda jest okropna, ja nie poszłam na zajęcia i zastanawiam sie co ze sobą zrobić.

Co chciałabym mieć?

1. Kosmetyki Balea i Alverde,
oczywiście chodzi o te do włosów :) Planuję jednak większy zakup w sklepie kokardi, ale to dopiero kiedy wykończę kosmetyki które posiadam i będę miała troszkę pieniędzy :)



2. Woski Yankee Candle
Któż by ich nie chciał? Uwielbiam zapalaś kominek, ale wlewanie olejków jest dość męczące, bo zapomnimy dolać wody i już przypala się i śmierdzi, a na prawdę często trzeba wlewać  do kominka, który posiadam... Niestety woski YC nie są szeroko dostępne stacjonarnie, a nie jestem fanką zamawiana rzeczy o wartości poniżej 10 zł przez internet, bo przesyłka wtedy przytłacza...



3. Lakier - piasek
Już jakiś czas myślę o nim, ale niestety mam za dużo lakierów i kupno kolejnego nie wiem czy jest dobrym pomysłem. Na razie postanowiłam przemyśleć kupno :)


4. Lakier Golden Rose Jolly Jewels
Tak! Od dawna zakochałam się w ich lakierach, niestety uważam, że 15 zł za lakier to dużo za dużo!
źródło: goldenrose.pl

5. Balsam Seboradin z żeń-szeniem
Od bardzo dawna chcę go mieć, ale nigdy po drodze nie było mi go kupić, albo nie mogłam go znaleźć w sklepach/aptekach albo nie miałam pieniędzy, albo był za drogi. Niedawno przypomniałam sobie o tym, ale myślę, że moja zachcianka już się rozwiązała, bo myślę, że dostanę go na urodziny od szwagierki, bo dzwoniła i się o niego dopytywała, a to już pojutrze... Zobaczymy :)
źródło: forum.we-dwoje.pl

5. Drożdżowa maska Receptury Babuszki Agafii
O niej też myślałam dość intensywnie, byłam skłonna ją kupić, ale usłyszałam o niej zbyt dużo negatywnych opinii, więc dałam sobie spokój, do niedawna kiedy to moja siostra ją nabyła. Wypróbowałam i tak! Jest cudowna :) Wiem, że dostanę ją pod choinkę od siostry, więc dzielnie czekam :D
asimobeauty.pinger.pl


6. Nożyczki fryzjerskie
Już dawno myślę o zakupie, dogadałam się z dziewczyną mojego kuzyna, że odsprzeda mi swoje stare nożyczki, bo jako fryzjerska dostała nowe, ale zbyt często się mijamy, ja studiuję, a ona mieszka niedaleko mojego domu rodzinnego, do tego pracuje, a ja rzadko przyjeżdzam do domu. W sumie wiem już, że dostanę je na urodziny od siostry, więc sie nie przejmuję :D
hr-pro.pl

7. Kalosze Hunter

Nigdy nie byłam fanką kaloszy. W końcu przekonałam się do zakupu bo nienawidzę chlapy ani deszczu, a wiadomo, że większość obuwia przemaka... Zwykłe kalosze są zbyt złej jakości jak dla mnie, a jakoś jest dla mnie bardzo ważna. Kalosze we wzory nie podobają mi się jeszcze bardziej. Wolę klasyczne, czarne, porządne kalosze i tutaj pojawia się firma Hunter :) Niestety na razie pozostają one jedynie moim marzeniem. Kilka dni temu licytowałam, ale przegapiłam zakończenie licytacji i nowe hunterki w moim rozmiarze poszły za niecałe 60 zł...
students.ch

8. Trampki Converse
Może i wyjdę na tempaka, który jara się markami, ale od długiego czasu poluję na wysokie trampki dobrej jakości. Trampki Converse właśnie łączą to w sobie, lecz za szaloną cenę 200 zł. Takiej ceny nie jestem w stanie dać za parę trampek. Poluję na aukcje, ale na razie nie posiadam $...


9. Wzorzyste leginsy
Niestety nie mam zbyt zgrabnych nóg do noszenia kolorowych i wzorzystych leginsów, chociaż staram się coś z tym zrobić. Mimo to zastanawiam się nad wzorem, w którym ładnie bym wyglądała :)
źródło: cogdziezaile.pl

A Wy też macie w głowie rzeczy, na które na razie nie możecie sobie pozwolić?
Pozdrawiam :]

19 komentarzy:

  1. co do odżywek Balea - bardzo je lubię :) wersja, którą tu pokazałaś (z kwiatem pomarańczy) również jest ok, ale moim zdaniem ma najgorszy skład z tej tańszej serii, ze względu na alcohol denat. :( raczej więcej jej nie kupię. ale pozostałe - jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nie myślałam o konkretnych odżywkach, bardziej ogólnikowo ;) dziekuje za opinię, gdy będę zamawiać wiem czego nie brać ;)

      Usuń
  2. też bym chciała kosmetyki balea, alverde no i te woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam Yankee Candle, a podobno są cudowne! Mi sie wzorzyste legginsy całkiem nie podobają... moja córka takie nosi a ma 4 latka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leginsy we wzory są dość specyficzne sama widziałam wiele brzydkich wzorów dlatego osobiście mam na oku tylko kilka.wzorów :)
      Pozdrowienia dla córeczki ;)

      Usuń
  4. Seboradin dobrze wspominam :)
    A własne nożyczki to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Ty tak go wychwalalas jak i CzarnaOrchidea ;) nie słyszałam w sumie złej opinii o nim tym bardziej cieszę się na ten balsam :D
      A na nozyczki nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  5. fantastyczne produkty!!! nasza lista must have jest chyba równie długa ;)
    fantastyczny blog!!! czekamy na więcej!!!
    dodajemy do obserwowanych ;)))

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. co do tych trampek to moim zdaniem jakościowo są jak większość tańszych i zasada jest ta co u tamtych, że nie ma wszystkich par idealnych, które wytrzymują kilka lat, a jedynie jakieś seryjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej chodzi mi o wytrzymałość na kilka sezonów, bo jeszcze nigdy nie widziałam takich, które wytrzymałyby kilka sezonów i w większości pęka niestety podeszwa... Ale może zastanowię się nad jakimiś tańszymi? :)

      Usuń
  7. Odniosę się do Twojej listy :D
    1. Nakupowałam produktów Balea i Alverde jak głupia, kiedy w lutym miałam okazję wstąpić do drogerii DM- żałuję i zużywam do dziś...
    2. Woski mam i uwielbiam, są genialne!!!
    3. i 4. - nie czuję się skuszona, to nie moje klimaty ;)
    5. Mam go na swojej liście zakupów. Jak tylko zużyję dziesiątki innych włosowych produktów zalegających w łazience i szafce, to go kupię ;)
    Masz dwa razy punkt 5. ;) Maska drożdżowa- miałam na nią przez jakiś czas chęć, ale jakoś samoistnie mi przeszło ;)
    6. Nie umiem sama podcinać włosów, więc raz na jakiś czas zwyczajnie idę do fryzjera na małe cięcie ;)
    7. i 8. - przez długi czas miałam ochotę zarówno na kalosze jak i legendarne "trampki"- dziś stukam się w czoło ;)
    9. Legginsy zawsze spoko :D Chociaż we wzorzystych chodzę tylko po domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama powiem, że nie zapłaciłabym kilku stówek ani za trampki ani za huntery, ale od czego sa marzenia? :D
      Leginsów wzorzystych się boję, ale może warto się przełamać? :D

      Usuń
  8. Połowę z Twojej listy chcę lub już posiadam :)
    A woski Ci baardzo polecam :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się skuszę, ale jeszcze nie teraz :)

      Usuń
  9. Drożdżowa maska Receptury Babuszki Agafii - też mam ją na chciejliście :-)
    ___________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie na każdych włosach się sprawdza, bałam się ją kupować, co okazało się niepotrzebnymi obawami :)

      Usuń
  10. tez by mi sie przydaly huntery :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka szkoda, huntery za 60 zł!. Ja je mam, dokładnie ten model i polecam, żadna chlapa ciapa mi nie straszna w nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Strasznie pluję sobie w brodę, ale no niestety, innym razem :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)