niedziela, 17 listopada 2013

Jaki tusz?

Witam,

dzisiaj szybka notka.
Szykuję się na promocję 40% na kolorówkę w Rossmannie i już wiem, że kupię na pewno jakiś lakier, w tym na pewno piasek. Szukam też dobrego tuszu. I tutaj rodzi się mój problem...
Jaki tusz wybrać? W związku z promocją cena nie gra większej roli :)

Czego szukam?
makeup.org.pl
Tuszu, który:
- ładnie będzie rozdzielał rzęsy
- dobrze je wydłuży
- lekko pogrubi.
Macie jakiś typ?
Miałam Meybelline colossal, ale niestety za bardzo skleja rzęsy...
Więc proszę o propozycje tuszy w rozsądnych jednak cenach i żeby spełniał moje wymagania :)
ezebra.strefa.pl
Pozdrawiam :D

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie ma w Rossmannie, w każdym bądź razie w moim :(

      Usuń
    2. Ajć, wybacz... nie doczytałam, że o Rossmanna chodzi

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi, zdarza się ;)
      Na przyszłość będę wiedziała jaki poszukać :)

      Usuń
  2. max factor clump defy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno wezmę pod uwagę :)

      Usuń
  3. Ja tam pewnie znowu skuszę się na Pump Up z Lovely - taniutki, a bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Max Factor 2000 Calorie : http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=349
    Mimo tego, że jest to z założenia tusz pogrubiający robi naprawdę wszystko, odkąd pamiętam używam go i nawet jak próbuje czegoś innego to zawsze do niego wracam :-)
    Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od dłuższego czasu jestem wierna RIMMEL Sexy Curves Intense Black. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam z Loreal Volume million lashes! :) z miłą chęcią obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już 2 polecenie tego tuszu :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)