wtorek, 19 listopada 2013

Alterra seria do włosów Granat & aloes

Witam,
Od początku włosomaniactwa używam serii do włosów Alterra granat & aloes.
Jak jeszcze nic o niej nie napisałam? Sama w to nie wierzę! Już tyle pustych opakowań wylądowało w koszu a ja nadal, a raczej znów mam nowe opakowania :)

1. Szampon
Jak na razie zużyłam chyba tylko 1 opakowanie. Nie wiem dlaczego prędzej nie kupowałam tych szamponów! Dopiero w tym roku je "odkryłam" i nie żałuję ani jednego mycia :)



Zalety:
- niska cena
- dobrze zmywa oleje
- brak SLS
- świetny skład
- dostępność (każdy Rossmann)
- brak niepotrzebnych barwników
- ładny zapach

Wady:
- gęstość (szampon jest chyba zbyt gęsty przez co wyślizguje się duża ilość z buteleczki)
- średnia wydajność

Szampony z Alterry są chyba najlepszymi jakie dotąd miałam :)

2. Odżywka
Jedna z moim pierwszych odżywek i początków włosomaniactwa. Wciąż do niej wracam, włosy ją kochają. Początkowo wolałam wersję z morelą i pszenicą, ale odkąd ją wycofali przerzuciłam się na wersję z granatem i aloesem czego nie żałuję ani ja ani moje włosy :)



Zalety:
- dobrze odżywia włosy
- skład
- cena
- dostępność
- ładny zapach
- niezawodna od dawna

Wady:
- brak.

3. Maska
Pierwsza maska, której zaczęłam używać. Towarzyszy mi nieprzerwanie od początków włosomaniactwa. Od zawsze ją uwielbiałam :)



Zalety:
- dobrze odżywia włosy
- skład
- cena
- dostępność
- ładny zapach
- niezawodna od dawna
- nie obciąża

Wady:
- brak.


W sumie maska i odżywka mają podobne działanie i wiele osób mówi, że nie widzi między nimi różnicy, ja je uwielbiam i nie jestem w stanie zrezygnować z żadnej z nich :)

A Wy znacie i lubicie te produkty?
Chętnie poznam Wasze opinie, a teraz lecę na zajęcia i kolokwium z angielskiego. Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. szampon może dla mnie nie istnieć, ale do odżywki i maski zawsze będę wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam alterre :) olejki tez maja rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam maskę i odżywkę, szampon też kiedyś będzie mój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu chyba muszę się skusić na ta słynną alterre :) tyle pozytywnych recenzji :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam tylko szampon i byl bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam maski z tej serii, zastępuje mi maskę firmy Kemon, która jest dużo dużo droższa od tej. I uwielbiam ten zapach mmm

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam odżywkę, teraz mam maskę - ta druga jednak jest ciut treściwsza, nie mogę z nią już przesadzać, bo mogłaby lekko obciążyć moje włosy, ale również oba produkty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)