piątek, 22 listopada 2013

-40% w Rossmannie na kolorówkę!

Witam :)


Niestety nic ciekawszego Wam nie wrzucę dzisiaj bo pojechałam do domu, a nie wzięłam ani laptopa ani aparatu więc zdjęć nie mam żadnych :(

Zapewne jak wiecie od dzisiaj jest w Rossmannie promocja na kolorówkę, trwa aż do czwartku :)
Sama mam swoją listę kosmetyków, w które muszę się zaopatrzyć ;)
Co znajdzie się w moim koszyku? :)

1. Lakier piaskowy Wibo
(daję Wibo kolejną szansę i może piaskami wkupi się w moje łaski :) ) Na kolorek zdecyduję się już w Rossmannie.



2. Top coat Lovely matt
Już od dawna czaję się na mat, a od Imperfecty dowiedziałam się, że Lovely ma dobry i tani :)



3. Tusz Lovelu Pum Up
Chyba nie muszę wiele o nim pisać :) Sama nie miałam go ale opinie były tak dobre, że skuszę się za te 6 zł :D
przystanekuroda.pl



Mam ochotę jeszcze na "coś" ale nie wiem na co ;)
Chyba podumam już widząc te szafy z kolorówką :) Jednak stawiam, że będzie to jakiś lakier :)
Buziaki :)

4 komentarze:

  1. Ja kupiłam trzy lakiery- dwa Wibo i jeden Miss Sporty, eyeliner z Wibo i błyszczyk Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam zapas kredek miss sporty, lakier z Lovely, oraz pomadkę i eyeliner z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam kupić ten tusz Lovely i niestety już go nie bo nie było, no ale kupiłam mój ulubiony Growing Lashes i jeden z Miss Sporty na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)