piątek, 4 października 2013

Zakupy... a jakże by inaczej :)

Witam po kilkudniowej nieobecności! :)

Ostatnio byłam baardzo zabiegana, miałam egzamin poprawkowy, do tego wesele potem tydzień spędzałam z ukochanym. Do tego byłam długo na etapie wielkiego pakowania bo w niedzielę wyprowadziłam się, od wtorku miałam zajęcia, do tego porządki w pokoju, załatwienie kilku spraw i spotkania ze znajomymi, dzisiaj mam w końcu wolne i trochę czasu dla Was :)

Muszę się Wam koniecznie pochwalić moimi zakupami:

1. Szczotka Tangle Teezer - allegro 31,99 zł




2. Miętowy sweterek Stradivarius - 59,99 zł


3. Bluzka oversize Reserved - 29,99 zł


4. Miętowo-czarna bluzka oversize Cropp - 19,99 zł

5. Bokserka z dłuższym tyłem Cropp - 19,99 zł

6. Buty Reebok - 195 zł



7. Lakiery Coral nr. 33 i 168 - dostałam



8. Słuchawki Sony do telefonu - ok. 35 zł



9. Odżywka do włosów Isana - 3,99 zł



10. Pędzelek z sondą do zdobienia paznokci Avon - ok. 7 zł



Jak na razie to chyba wszystko :)
Lecę bo mam kilka rzeczy na dziś do zrobienia chyba pójdę do Atrium zamówić sobie buty i pooglądać kurtki :)
Tym czasem mam nadzieję do szybkiej, następnej notki :)
Buźka :)



4 komentarze:

  1. To faktycznie jesteś zabiegana:) bardzo podoba mi się miętowy sweterek:) TT tez mam ale wersję kompaktową. Obserwuję i zapraszam też do siebie:) pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. twój TT ma śliczne kolory :) a ta odżywka z Isany robiła mi masakrę z włosów, mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam juz dwie TT i jestem bardzo zadowolona :D z tym ze ja kupuje mini :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)