czwartek, 17 października 2013

Inspiracje włosowe

Witam :)
Bardzo długo mnie nie było ale miałam poważne problemy z internetem... Nadal odcinają mnie co chwila, niestety infrastruktura nie działa tak jak powinna i wychodzą takie kwiatki... ech..
Przychodzę do Was z szybkim postem inspiracji włosowych :)


Sama ostatnio chodzę w dwóch fryzurach:

luźnym koczku, który słyszałam że mi pasuje :)
źródło stylio.pl



lub rozpuszczonych włosach z grzywką upiętą do góry,
a raczej z tym co mi odrasta po grzywce, która jest już wpsomnieniem :)

źródło stylowi.pl
źródło: zszywka.pl


Oraz kilka inspiracji dla Was: :)



źródło worldofprincesses.blog.onet.pl

Notka zakupowa już niebawem :)

2 komentarze:

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)