sobota, 19 października 2013

Post zakupowy :)

Witam :)
Tak wiem, okropnie się czuję bo długo nie pisałam, ale nie miałam internetu, odcinali mi go nagle i tak samo nagle wracał, więc za żadne skarby nie mogłam skleić notki gdy chciałam...
W końcu wracam, mam nadzieję, że już na stałe :)
Tym czasem post zakupowy :)

1. Buty Deichmann 139 zł
W końcu znalazłam buty, które pasują mi w 100% i to w całkiem przystępnej cenie :)




2. Sandałki New Yorker przecenione z 65 zł na 9,95 zł !!
Jednak nie podobały mi się z tymi koralikami i postanowiłam je lekko zmodyfikować :) Prawy już po mojemu tuningowi :) Znacznie lepiej :) Jak za tą cenę na pewno się przydadzą :] A koraliki oddam koleżance, która je na 100% wykorzysta :)


3. Kolczyki z przeceny C&A 5 zł/3 pary :)
4. Płyn  micelarny Be Beauty 400 ml/7,99 zł :)
5. Koszulka C&A 19,99 zł
Oraz ostatni wypad do lumpka :)
6. Koszulka do spania 4 zł
7. Kolejna koszulka do spania :) ok. 3 zł
8. Kamizelka 4 zł
9. Sweterek 4 zł
 Jeszcze na koniec mój dzisiejszy manicure :) W końcu mogłam je pomalować! :)

A teraz lecę do pracy :)
Miłego weekendu ;*

7 komentarzy:

  1. przy BeBeauty masz błąd, ma 400 ml a nie 400zł :D duże zakupy, zazdroszczę Ci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi :)
      No w sumie kupiłam to co musiałam i kilak drobiazgów :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak! :D Zakochałam się w nich i wydzwaniałam do sklepu czy mają mój rozmiar już :D

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)