poniedziałek, 21 października 2013

O lakierach co nieco

Witam :)

W sumie troszkę lakierów już mi się nazbierało, uważam że na razie nie mogę kupować więcej bo muszę używać te co mam :)

Oto moje skarby w swoim mieszkanku :)


Beże i nudziaki:

1. Avon Perfectly flash
2. Golden Rose Rich Color nr.
3. Lovely Nude


Czerwienie i róże

4. Acon Super Dry+ red wine
5. Alle paznokcie nr. 42
6. Coral nr. 33
7. Golden Rose Rich Color nr. 50
8. Golden Rose Paris nr.  30
9. Avon pastel pink


Pomarańczki i żółciaki

10. Coral nr. 168
11. Golden Rose Paris nr. 232
12. Golden Rose Paris nr. 209


Fiolety

13. Golden Rose with protein nr. 249
14. Avon vivid violet
15.Lovely Gloss like gel nr. 128

Miętowe

16. Avon Aqua fantasy
17. Golden Rose Paris nr. 236
18. Wibo gel like nr. 7 blue lake

Inne kolory

19. Avon Matte black as night
20. Essence colour & go nr. 77 in style
21. Golden Rose Paris nr. 70

Bezbarwne, bazy i odżywki

22. Eveline 8w1
23. Golden Rose - baza wygładzająca
24. NN Top Coat
25. Diamentowa odżywka Avon

Akcesoria:

Pędzelek z sondą Avon
Separatory Avon
Preparat do usuwania skórek Essence
Pilniczek Rossmann
Ekspozytor
Osuszacz do lakieru Sensique
Zmywacz Coral bezacetonowy, zapachowy
Polerka Pepco
Patyczki do usuwania skórek

Na razie nie kupuję więcej lakierów, bo wiem że na razie mam ich aż nadto, nie lubię wyrzucać lakierów więc najpierw zużyję te co mam :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)