środa, 30 października 2013

Co zabieram ze sobą na wyjazd?

Witam :)
Już od miesiąca nie byłam w domu, niestety czekałam na informację o pracy, bo pracuję w weekendy na telefon, więc nie mogłam pozwolić sobie na taką podróż. W końcu jednak nadszedł czas kiedy mogę wrócić na weekend do domu. Dzisiaj wyjeżdżam, a mamy środę, wracam w niedzielę wieczorem lub poniedziałek rano, więc całe 4 dni spędzę w domu :D




Kosmetyczka z kolorówka, a w niej:
1. Podkład Gabriella Salvete
2. Puder transparentny Avon
3. Tusz do rzęs Maybelline, Colossal Volum' Express
4. Cień Essence
5. Eyeliner w słoiczku Catrice
6. Pędzelek do eyelinera Catrice

Druga większa kosmetyczka, w której umieściłam:
1. Szampon do włosów Alterra granat i aloes
2. Odżywka granat i aloes
3. Odżywka b/s w sprayu Isana
4. Zmywacz do paznokci Coral
5. Wysuszacz do lakieru Sensique
6. Antyperspirant Rexona
7. Bloker Ziaja
8. Peeling Synergen
9. Jedwab Joanna
10. Lakier do paznokci Golden Rose
11. Baza wygładzająca po lakier Golden Rose
12. Maszynka do golenia
13. Kokardka do włosów
14. Dwufazowy płyn do demakijażu Ziaja

Według mnie to podstawa na każdy weekendowy wyjazd :)
A bez czego Wy nigdzie nie ruszacie? :)

Buźka :*

3 komentarze:

  1. Życze miłego weekendu :)
    Wiekszośc mojego bagazu zawsze stanowia kosmetyki :D i sa zawsze najciezsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja staram się nie brać za dużo, na szczęście mam kilka rzeczy w domu takich jak np. żel pod prysznic :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. ja mialam straszny problem z decyzja co wziac na wyjazd:D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)