niedziela, 1 września 2013

Wypad do miasta

Witam :)
W końcu wczoraj zawitałam do Koszalina, chciałam się wreszcie spotkać z przyjaciółmi, pozyczyć książki potrzebne mi na egzamin poprawkowy i oczywiście pobuszować po CH Forum tudzież Atrium (nowa nazwa której szczerze i serdecznie nienawidzę). W sumie dużo nie kupiłam ale miałam farta i trafiłam na same promocje :D

Do Croppa zaszłam tylko dlatego, że dostałam na maila kupon -40% na całe zakupy i jak tutaj nie skorzystać?
Oto co kupiłam:

1. Torebka 39,99 zł ale ja z kuponem zapłaciłam 23,99 zł :D




2. Portfel jakiego dawno szukałam za 34,99, z kuponem ok. 20,99 zł :D




Do tego kupiłam 2 pary spodni w C&A, cena z metki to 59,99 zł za parę, ale przy kasie zagadałam się z ekspedientką i dała mi kupon -20% więc zapłaciłam po 47,99 zł za parę :D są to ostatnio przez wszystkich uwielbiane jegginsy czyli jeansy na gumce :)


Zrobiłam też zamówienie w Avonie i kupiłam sobie oraz mojemu mężczyźnie kilka rzeczy:

1. Krem BB 17,99 zł




2. Perfumy Eternal Magic Enchanted 29,99 zł

3. Żel pod prysznic 9,99 zł

4. Żel dla mojego G. 14,99 zł

5. Męskie perfumy 015 Attracted 29,99 zł

Zakupy Rossmannowskie i inne

1. Żel do mycia twarzy AA ok. 17 zł

2. Matujący krem do twarzy Soraya ok. 17 zł

3. Tusz do rzęs Meybelline Colossal ok. 25 zł

4. Maseczka truskawkowa ok. 1,60 zł

5. Peeling Joanna gruszka ok. 3,60 zł Biedronka
6. Bloker Ziaja ok. 6 zł

7. Szczoteczka ulubiona Colgate 360 ok. 8,50 zł Tesco


8. Peeling do twarzy od koleżanki Synergen




Oj taaak... niestety wydałam tyle pieniędzy i aż strach wchodzić na konto bankowe żeby się nie przestaszyć ;)

Spodziewajcie się niedługo posta włosowego! :D
Buziaki ;*

5 komentarzy:

  1. szalejesz strasznie :D
    Aż mi poczucie winy za ostatnie zakupy minęło gdy patrze na twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety potrzebowałam tych rzeczy :D

      Usuń
  2. też się wybieram do C&A. kupon -20% jest na fb, ale pracownicy mają też uniwersalny, w razie gdyby tamte nie wchodziły. Jakaś miła pani Ci się trafiła ;) a bloker ziaji to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten krem z witamina B firmy Soraya i powiem wam ze jest rewelacyjny! Moj ulubiony kosmetyk do pielęgnacji tłustej cery. Krem ma fajna konsystencje, dobrze sie rozprowadza i szybko wchłania ! Dodatkowo ma bardzo przyjemny zapach. Po użyciu skora jest idealnie zmatowiona! Nie błyszczy sie nie świeci wydziela mniej sebum. po kilku dniach regularnego stosowania zauwazylam ze moja skora wygląda o wiele lepiej- nie jest już taka tłusta, pojawia sie na niej mniej niespodzianek ! Polecam rewelacyjny produkt z przystepnej cenie i do tego wydajny :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)