piątek, 13 września 2013

Trochę o włosomaniactwie

Spotkałam się różnymi komentarzami na temat włosomaniactwa, prawie samymi dobrymi, ale oczywiście zawsze zdarzy się ktoś kto musi coś skrytykować... Np. że tyle dziewczyn niszczy włosy a potem nagle doznają nawrócenia i wstępują na (jak to ktoś ładnie ujął) "świętą drogę włosomaniactwa".

Wyjaśnię Wam czym jest włosomaniactwo, w każdym bądź razie dla mnie.

1. Włosomaniactwo nauczyło mnie przede wszystkim dbać o siebie, zaczęłam lubić kosmetyki, nauczyłam się rozpoznawać co mi służy, a co źle działa na moją skórę/ włosy.

2.Dzięki włosomaniactwu nie mam już kosmetyczki ale całą szafę kosmetyków, z których na prawdę korzystam :) Ostatnio nauczyłam się nawet używać balsamu :D

3. Włosomaniactwo daje mi poczucie, że mam coś własnego, czegoś czego nikt i nic mi nie odbierze. Takie własne, osobiste wariactwo :D

4. Przede wszystkim mam coś co kocham w sobie i są to moje włosy :)

5. Nauczyłam się kochać jakąś cząstkę siebie i wiem, że chociaż o coś dbam należycie :)

6. Jestem nauczycielem i mistrzem dla biednych, zbłąkanych włosowych owieczek :)

7. Dzięki włosomaniactwu czuję się dowartościowana.

8. Moje włosy są piękne i zdrowe, gdyby umiały mówić i miały uczucia myślę, że dziękowałyby mi za to co dla nich robię :)

9. Od wielu osób słyszę, że mam piękne i długie włosy :)

10. Mam kosmetyczno-urodowo-włosowy cel w życiu, czyli pragnienie zapuszczenia zdrowych i pięknych włosów, aż do pasa do pasa :)

11. Przestałam szkodzić swym włosom jak i cerze. Rozstałam się z prostownicą.

Oczywiście to nie wszystkie zalety, które daje włosomaniactwo :) Każda z Nas ma jakiś swój spis rzeczy, które daje jej dbanie o włosy :)
W sumie nie da jasno określić jednym zdaniem czym jest włosomaniactwo, uważam że niedługo będzie o tym strona na wikipedii, rozwinięta na kilka ruchów rolką w myszce :)
Życzę oczywiście sobie i Wam, żeby Nasze włosy zawsze były piękne, zadbane i przede wszystkim takie o jakich marzymy :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny post :) Dla mnie włosomaniactwo to eksperymentowanie z różnymi kosmetykami, znajomość składów i rozpoznanie potrzeb włosów - wiedza o tym, co im służy, a co nie.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dal każdego włosomaniactwo to co innego, chociaż wiele Nas łączy :)

      Usuń
  2. Włosomaniactwo zmieniło moje życie, kiedyś nie starałam się i nie dbałam o swoje włosy, a one odwdzięczały mi się brzydkim wyglądem, a teraz? Teraz jest już coraz lepiej i mam nadzieję, że kiedyś będę mogła się pochwalić długością do pasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście życzę Ci tego z całego serca, aby rosły zdrowe :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)