czwartek, 19 września 2013

Recenzja masła Tutti Frutti cynamon & karmel

Masło kupiłam tylko dlatego, że w Rossmannie kosztowało 9,99 zł do tego gratis peeling, a że uwielbiam peelingi to kupiłam :)




Pierwsze wrażenie:
ładny, delikatny, słodki zapach do tego gęsta konsystencja, to wszystko zamknięte w bardzo wygodnym i solidnym pudełku z nakrętką (takie uwielbiam najbardziej, we wszystkich kosmetykach).
Niestety bałam się, że przeleży w szafie aż się przeterminuje, i tak leżał w szafie całe wakacje, dokładnie to czekał na swój debiut :)



Pierwsze użycie:
nasmarowałam się nim w imię zaprzyjaźnienia się z masłami i balsamami do ciała, co prędzej nigdy mi nie wychodziło. Do tego zrobiło mi się szkoda, że leży w szafie taki smutny. Skusił mnie też właśnie zapach :)
Bardzo fajnie się rozsmarowuje na skórze, ma lekko tłustą konsystencję, taką trochę jak margaryna na kanapki :D wchłania się dość szybko, chociaż całkowite wchłonięcie trochę zajmuje. Ja nakładam je wieczorem po prysznicu, dzięki czemu moja piżama jak i pościel przepięknie pachnie cynamonem i karmelem :)

Ogólna opinia:
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, nie wiedziałam, że w końcu przekonam się do codziennego (prawie) smarowania się czymkolwiek, to zasługa właśnie tego masła :) Do tego ma ładne, bardzo zgrabne i pasujące do zapachu  opakowanie :) Szczerze to stare opakowanie by mnie nie zachęciło, nowe i owszem :) Zapach przede wszystkim nie dusi i nie pachnie jakoś specjalnie chemicznie, lecz delikatnie i czuć prawdziwy cynamon, polubiłam go mimo, że nie przepadam za takimi zapachami. Do tego ładnie nawilża, mimo że nie mam problemu z przesuszoną skórą, jedynie łydki potrzebują czasami nawilżenia, z czym to masło świetnie sobie radzi! 
Do tego nie testowany na zwierzętach! :)

Czy kupię je ponownie? Oczywiście, że TAK! :)
W zamian jednak kupię jakiegoś brata z liczi lub jeżyną (jak mój peeling :)).



4 komentarze:

  1. Jak pachnie tak jak piszesz to kupuje bez dwóch zdać :) Kocham zapach karmelu :D Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno świetnie pachą, ale chyba mają parabeny, których unikam :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy go szukałam w Rossmannie to go nie było :( ...

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)