wtorek, 3 września 2013

Coś o włosach (wreszcie)

Tak, długo nie było tematu włosowego, niestety nie było o czym pisać, nie mogłam ani zmierzyć swoich włosów, ani zrobić im zdjęć nawet nie miałam czasu się nimi zajmować specjalnie, a moje końcówki wołały o pomoc...
Tak, bardzo się tego wstydzę, ale nie mogę powiedzieć, że je zaniedbałam, po prostu nie mogłam pójść do fryzjera ani nakładać zbyt często olej (praca po 17 godzin nie pozwalała mi na to). Jednak moje kochane włosy specjalnie tego nie odczuły, ja niestety bardzo odczułam widok rozdwojonych końcówek i bardzo mnie męczyło to, że nie mam czasu ich podciąć...
Wróciłam już do domu, mam w końcu czas nałożyć olej na kilka godzin, a moje końcówki już od kilku dni są podcięte, zdrowe i piękne :)  Kosmetyki mi się pokończyły więc musiałam lecieć kupować nowe i widnieje na liście kilka nowości - kosmetyków o których dawno marzyłam :)

Aktualizacja włosowa:
włosy przed podcięciem

Włosy po podcięciu

(przepraszam za jakośc zdjęcia ale moja siostra ma 2 lewe nogi do aparatu i inaczej zdjęć robić nie umie...)

Długość przed podcięciem - 56 cm
Długość po podcięciu - ok. 54 cm
Oleje - Vatika kokosowa
Odzywki d/s - Garnier Avokado i masło karite, Alterra granat i aloes, Balsam na kwiatowym propolisie
Odżywki b/s - Joanna naturia z pokrzywą i zieloną herbatą
Maski - Alterra granat i aloes, Wax kamille, Love 2 mix z awokado i mango
Mycie - Alterra pszenica i morela, Alterra Granat, Joanna z olejkiem arganowym, Barwa naturalna żurawinowa
Inne - jedwab Joanna na zabezpieczenie końcówek


Nowości:
1. Recepta babuszki Agafii Balsam na kwiatowym propolisie - 18,50 zł (sklep Kalina)

2. Love 2 mix organic Maska z awokado i mango z efektem laminowania - 29 zł (sklep Kalina)
3. Szampon Joanna z olejkiem arganowym


4. Szampon Barwa naturalna żurawinowa

5. Szampon Alterra granat i aloes


Co już przetestowałam?


Szampon z olejkiem arganowym kupiłam tylko dlatego, że skończyły mi się szampony a w Łebie jest tylko jedna drogeria więc poszłam tam poszukać szamponu, niestety Pani w sklepie nie ogarniała nic, ja gdy mówiłam o SLS ona myślała o szamponie Syoss, więc żeby zaoszczędzić sobie i jej nerwów wzięłam właśnie ten z olejkiem arganowym :) Myje dobrze, dobrze się pieni, nie mam nic mu do zarzucenia, myć myje a to najważniejsze ;) Do tego pięknie pachnie <love>

Maskę love 2 mix, pokochałam ją tylko po 1 myciu :) przed umyciem już pokochałam jej zapach, który utrzymuje się jeszcze bardzo długo po wysuszeniu włosów z czym spotykam się pierwszy raz. Włosy się idealnie rozczesują, są bardzo miękkie i błyszczące nawet kilka dni po myciu :) Warta jest swojej ceny ;) Efekt laminowania jest na prawdę widoczny co mi bardzo odpowiada.

Szampon Alterra z granatem i aloesem szampon dobry tak samo jak ten z pszenicą i morelą, nie mam do niego zastrzeżeń :)

8 komentarzy:

  1. "moja siostra ma 2 lewe nogi do aparatu"
    Brzmi kosmicznie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Bo ona chyba poważnie robi nogami nie rękoma :D

      Usuń
  2. Mam kilka z tych kosmetyków i bardzo je sobie chwalę. :) Barwę żurawinową mam w innym opakowaniu, które jest bardzo niewygodne, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go pierwszy raz i dzisiaj właśnie po raz pierwszy myłam nim włosy :)

      Usuń
  3. jakie masz gęste włosy :) planuję zakup szamponu Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pośpiesz się, są w promocji w Rossmannie po 5,99! :)

      Usuń
  4. bardzo ładne masz włosy :) nawet nie wiedziałam, że Barwa jest teraz w takich opakowaniach, a na wersję z żurawiną mam już dość długo ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To moja pierwsza Barwa, więc stare opakowanie znam tylko z widzenia :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)