sobota, 14 września 2013

50 faktów o mnie

Natchnięta przez Kommo postanowiłam sporządzić własne 50 faktów o mnie :) Let's go! :D

1. Na imię mam Sylwia.

2. Jestem rodowitą Pomorzanką, obecnie studiuję na Pomorzu Zachodnim.

3. Ukończyłam technikum informatyczne i zdałam egzamin zawodowy na 100%. Obecnie kontynuuję studia informatyczne na Politechnice Koszalińskiej.

4. Mój TŻ ma na imię Grzegorz, poznaliśmy się w technikum i jesteśmy już razem prawie 4 lata.

5. Kocham koty i psy, te drugie z wzajemnością ;)

6. Kocham fotografię, czego nie widać po moim blogu, bo nie mam porządnego aparatu...

7. Jestem fanką zdrowego odżywiania, z czym u mnie bywa różnie ostatnio.

8. Gdy nie jem regularnie tyję, obecnie ważę ok. 70 kg przy wzroście 168 cm...

9. Od początku roku 2012 jestem włosomaniaczką.

10. Jestem pozytywnie nastawiona do życia i ludzi, lubię poznawać nowe osoby.

11. Nie lubię sportu, ale przełamuję się żeby móc schudnąć i dorównać chociaż trochę mojemu TŻowi, który z zamiłowania jest sportowcem.

12. Od gimnazjum borykam się z trądzikiem.

13. Pierwszy raz w Sopocie byłam w zeszłym tygodniu, nigdy nie byłam na Molo, mimo że w Trójmieście jestem kilka razy w roku.

14. Od morza wolę góry, nie lubię leżeć plackiem na plaży, wolę aktywny wypoczynek.

15. Chciałabym pracować jako kryminolog, zastanawiam się nad tymi studiami, ale dopiero kiedy ukończę obecne.

16. Uwielbiam komedie oraz dramaty, inne filmy z reguły mnie nudzą.

17. Nigdy nie używałam balsamów/maseł do ciała aż do niedawna.

18. Nie lubię podróżować komunikacją miejską, pkp, ect., w wycieczkach i wyjazdach najgorsza jest dla mnie droga, szczególnie ta z przesiadkami.

19. W czerwcu br. zrobiłam sobie kolczyk w chrząstce, o którym zawsze marzyłam, niestety mam lekko przerośniętą ziarninę, z którą staram się walczyć za pomocą soli fizjologicznej.

20. Uwielbiam owieczki, mam owieczkową pościel jak i 2 kubki od Grześka.

21. Od maja mam chrześnicę Wiktorię.

22. Moje CV jest długie, nigdy nie wracam do tej samej pracy sezonowej.

23. Jestem konsultantką Avon, byłam też liderem, ale sama nie korzystam z ich kosmetyków.

24. Mam tylko jedną parę szpilek, nie lubię po prostu chodzić na obcasach, jednak staram się przełamać i chodzić w nich jak najczęściej.

25. Od pół roku chodzę do Second Handów, kiedyś była to dla mnie trauma, teraz to uwielbiam!

26. Narzekam na ciągłe bóle jak staruszka.

27. Mam umysł ścisły, matematyka była dla mnie najłatwiejszym przedmiotem, mimo że nigdy jej nie lubiłam.

28. Mam problemy z poprawnym pisaniem, zamiast po polsku, piszę po polskiemu.

29. Mam problemy z uczeniem się czegoś na pamięć.

30. W życiu najbardziej boję się pająków i porodu.

31. Uwielbiam dresy i buty sportowe, na co dzień tylko w tym chodzę.

32. Czasami wpadam w panikę, chce mi się płakać bez powodu, ciężko znoszę zmuszanie mnie do czegoś.

33. Nie lubię ludzi, którzy się wymądrzają, dwulicowych, niewiernych i takich, którzy wiecznie na wszystko narzekają i nic im się nie podoba.

34. Lubię praktyczne prezenty, od chłopaka na 21 urodziny dostałam ramoneskę, która mi się spodobała.

35. Nie umiem hodować kwiatów.

36. W wielu poglądach bywam staromodna.

37. Jestem bardzo uparta, jak na coś się uprę to ciężko mnie odciągnąć ;)

38. Jestem skąpcem dla innych, dzielę się chętnie tylko z moim ukochanym.

39. Jestem leniwa, często wolę się poobijać zamiast zrobić coś porzytecznego.

40. Jestem pedantyczna i dostaję szału jak ktoś z kim mieszkam nie sprząta po sobie.

41. W technikum byłam przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego, w co dużo osób mi nie wierzy, bo niepotrzebnie nie wybijam się z tłumu.

42. W sklepie nadal pytają się mnie o dowód, a nieznajomi dają mi 17-19 lat mimo, że mam 21 ;]

43. Moim ulubionym serialem jest CSI:NY, The Bing Bang Theory oraz zaniedbany ostatnio 90210.

44. Ostatnio popadam w zakupoholizm.

45. Moje ulubione cukierki to trufle Vobro ;)

46. Lubię pić herbatę zieloną oraz wszelkie ziółka.

47. Zdałam prawo jazdy za 9 razem...

48. Wolę ubierać się w ciemne kolory.

49. Jestem strasznym zmarźluchem, w zimę najchętniej nie wychodziłabym z domu.

50. Nie mam wielu przyjaciół, nie umiem się całkowicie otworzyć.

To wszystko, nie będę Wam więcej o sobie pisać, bo ile można o sobie opowiadać :)
Zachęcam Was również do podzielenia się swoimi pięćdziesięcioma faktami o Was :)


7 komentarzy:

  1. Mam tak samo z tymi maśłami do ciała i leżeniem plackiem na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiałam się przekonać do maseł ani balsamów, ale w końcu się udało :D

      Usuń
  2. Studentka informatyki? Hi5! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam SH i też jetem zmarzluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewne fakty nas łączą, pewne nie. Ja z pracą mam dokładnie odwrotnie - od 5 lat sezonowo ciągle w jednym miejscu ;p

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŻÓŁWIK za kryminologiczne i fotograficzne zainteresowania!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)