wtorek, 17 września 2013

4000 wyświetleń bloga oraz zakupowe szaleństwo

Ale się ucieszyłam gdy zobaczyłam liczbę wyświetleń równą 4000! :D
Oczywiście liczę na większą liczbę obserwatorów i wyświetleń :)
Dziękuję Wam, bo bez Was nie byłoby tego bloga :*

A teraz przechodzę do pochwalenia się moimi zakupami... kolejnymi:



1. Koszulka Reserved - 19,99 zł
 
2. Bokserka Reserved - 19,99 zł


3. Ramoneska Reserved, dostałam ją od TŻa na urodziny i uwielbiam ją! Kosztowała 159,99 zł

(zdjęcia Reserved)

4. Kolczyki Glitter - 5 zł (likwidacja sklepu)


5. Komin zimowy Glitter - 10 zł (likwidacja sklepu)


6. Koszula C&A - nie pamiętam ceny, ale chyba 69,99 zł


7. Sweterek Cubus z SH (ceny nie znam bo TŻ płacił za niego razem ze spodniami dla siebie)


8. Stanik Reserved - 59,99 zł


9. Stanik/bardotka/strapless H&M - 59,99 zł


10. Olej kokosowy - 13 zł



11. Vatika kokosowa 300 ml - ok. 18 zł


12. Etui ochronne na telefon dla mnie fioletowe, dla TŻa przeźroczyste (ma taki sam telefon), gratis była folia ochronna na telefon - 4,99 zł / sztuka


13. Lakiery do paznokci Golden Rose - 4,90 zł / sztuka












14. Patyczki do skórek - 2,50 zł
Niby mam jeszcze dużo, ale te mają fajniejsze końce więc wzięłam :)


Zamówiłam przed chwilą tak dawno wymorzoną przeze mnie szczotkę TT! :D Zapłaciłam za nią wraz z przesyłką 39,99 zł :D Kolor, który wybrałam to fiolet: purple crush: 

6 komentarzy:

  1. Ale zakupy! Gratuluję :) Daj znać, jak spisuje się TT i czy jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jak już ją przetestuję napiszę notkę z recenzją :)

      Usuń
    2. też chętnie poczytam czy się sprawdzi !
      Możemy potem porównać Twój TT z moją chińską podróbą :D

      Usuń
    3. Też chętnie porównam :) zobaczymy czy cena i marka gra rolę :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do drogerii :) ja je widuję w sumie w każdej :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)