czwartek, 4 lipca 2013

Peeling

W końcu mamy wyczekiwane przez nas cały rok wakacje! :D

Ja jak każde wakacje, od 16 roku życia spędzam nad morzem w pracy, w sumie przyjemne z pożytecznym :D Przynajmniej mam pieniądze na własne wydatki typu ubrania, kosmetyki. Za tą wypłatę muszę kupić prezent urodzinowy dla mojego ukochanego, prezent dla mojej 3-miesięcznej chrześnicy i kilka kosmetyków do włosów oraz trochę sobie umilić życie kilkoma ubraniami :D

Z tego względu, że dzisiaj przechadzałam się po plaży olśniło mnie i przypomniałam sobie o blogu oraz już miałam pomysł na tę notkę :)

Z tego względu, ze wiele z Nas przyjeżdża nad morze to mamy niezwykle prosty sposób na pielęgnację naszych stóp latem. Stopy niczego tak nie uwielbiają jak właśnie lata! Możemy w końcu je wystawić na świeże powietrze i nie kisić ich w skarpetach ani butach. Jednak właśnie dlatego potrzebują one większego zaangażowania w pielęgnację. Jednak nic tak nie pomaga im jak morze :) Zawsze będąc nad morzem zdejmujemy buty i chodzimy boso po ciepłym piasku? No właśnie :)
Właśnie taki plażowy piasek jest idealnym peelingiem dla naszych stóp :) Wystarczy pospacerować trochę po plaży. 




Jak zrobić taki peeling w domu? Będąc nad morzem nikt nie zabroni nam zabrać trochę piasku ze sobą. Możemy napakować sobie do słoika piasek i już po wakacjach mieszać go z ulubionym żelem pod prysznic a potem wcierać w stopy :)

Niestety pracuję bardzo długo i nie mogę zbyt często dla Was piasać, ale widzę że regularnie podglądacie mojego bloga :)
Oczywiście będe pisac jak najczęściej :)

Pozdrowienia z nad morza :)
Misi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)