poniedziałek, 3 czerwca 2013

Włosy w maju

Dzisiaj jak chciałam olejować włosy to stwierdziłam, ze czas na zdjęcia i mierzenie :D




Długość na dzień 03.06.2013 - 54cm (+1cm)
Oleje - Vatika kokosowa
Odzywki - Garnier Avokado i masło karite, Alterra granat i aloes, Joanna naturia z pokrzywą i zieloną herbatą b/s
Maski - Alterra granat i aloes, Wax kamille, Sleek line (odlewka od koleżanki)
Mycie - Alterra pszenica i morela, płyn Facelle, Eva Czarna rzepa, Babydream
Inne - Jedwab JoannaCzesanie - szczotka z włosiem naturalnym + plastikowe i grzebień

Niestety jakość ananasa, ale nie mam ani dobrego aparatu, ani oświetlenia ani nic ;/
W sumie przyrostu nie widać w centymetrach, ale widzę go na co dzień :) Wydają mi się coraz dłuższe i tak jest :) A w sumie jak ciągle mierzy inna osoba to długość też może być przekłamana.
Dzisiaj podczas czesania jak przygotowywałam je do olejowania to poczułam że włosy które zwykle były szorstkie z natury i ciężko z tą częścią włosów współpracować to nagle zrobiły się mega miękkie i nawilżone :)
Na razie nie kupuję nowych kosmetyków bo słabo z $ u mnie, ale mam nadzieję po wakacjach trochę pieniędzy zainwestować w kosmetyki do włosów, a mój TŻ obiecał mi szczotkę TT na urodziny, albo jak będzie miał wolne trochę grosza ;)

Teraz lecę się pouczyć bo jutro mam zerówkę z Miernictwa.
Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)