sobota, 8 czerwca 2013

Ubraniowo ;)

Witam ;)

Dzisiaj o ubraniach, którymi jeszcze Wam się chwaliłam :)
Głównie ostatnie zakupy jak i rzeczy, którymi po prostu nie udało mi się pochwaliłam a już trochę leżą w mojej szafie :)

Najpierw ostatnie zakupy z SH, które były jednak dość stosunkowo dawno ;)
Kupiłam w sumie tylko 3 koszulki, ale miałam dodatkowo rabat -15% to zapłaciłam za nie niecałe 7 zł :D


1. Biała bluzka z KappAhla w kropki
Jest dłuższa i nie opina się, za co bardzo ją lubię.

2. Koszulko-tunika Zara
Ma rękawy asymetryczne, gdyż z tyłu są dłuższe, co widać na zdjęciu :)

3. T-shirt CocaCola, 
jest bardzo luźny, ale uwielbiam go nosić :)
Taraz rzeczy, które już trochę w mojej szafie leżą

4. Bikini Cropp czarne, w białe wzorki
Kupiłam je na tablica.pl w miescie, którym studiuję za 10zł :)


5. Sukienka kupiona kilka miesięcy temu w Croppie na promocji, zapłaciłam dokładnie 29,99 :)
Zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)
Taka mała czarna :D ma wysadzane takimi jakby cekinami kokardki z tyłu :)


6. Ukochana kurtka
Dostałam ją jakieś 2-3 lata temu od znajomej i niby nie jest jakimś super krzykiem mody to ja uwielbiam ją :) Rękawy podwijam, ponieważ według mnie tak wygląda lepiej :)

7. Ulubiona koszula H&M z SH ;)
Bardzo popularny model, widziałam 3 wersje kolorystyczne ;)



8. Koszulka też z Sh
Ma coś w sobie co uwielbiam ;) Ma sznurek wiązany w pasie :)

Na dzisiaj w sumie to wszytsko ;)
Siedzę sama w pokoju w akademiku i nie mam co ze sobą zrobić, może jakiś film obejrzę, albo pójdę na spacer ;)
Do następnej notki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)