piątek, 21 czerwca 2013

Sesja trwa ;]


Już w poniedziałek zaczyna się sesja, a mi zostały już tylko 3 egzaminy :D Najważniejsze że całą resztę zaliczyłam i czekam na wyniki w programowania (jednak mam nadzieję że zdałam) ;)


Dzisiaj zaliczyłam w końcu laboratoria z techniki cyfrowej, już wróciłam z zakupów spożywczych i teraz planuję obiad, a dziś tortilla z piersią z kurczaka, surówką colesław, sosem czosnkowym, pomidorem i ogórkiem <mniam> :D

Ostatnio byłam na małych zakupach i jak zwykle nie wróciłam z pustymi rękami...
Oczywiście już pokazuję swoje środowe zakupy jak i te troszkę starsze ;)


1. Bluzka C&A 
Bardzo niepozorna ale na ciele wygląda cudownie!
17,90 zł :)
2. Koszula jeans C&A 
Miłość od pierwszeego wejrzenia :) Od dawna podobają mi się takie koszule, ale jak zobaczyłam ją to musiałam mieć :)
Niestety zapłaciłam za nią aż 69,90 zł... ale była tego warta :D


Kilka rzeczy odkupiłam także od Agi:

3. Sportowy, czarny top H&M



4. Sukienka C&A


Kilka rzeczy dostałam:
5. Bluzka od siostry

6.Kubek - obiektyw od ukochanego



Oraz pochwalę się moim już prawie 2-tygdoniowym nabytku:
Kolczyk w chrząstce, o którym marzyłam od gimnazjum :D
Koleżanka przebiła mi ucho igłą i włożyła na razie zwykły kolczyk na motylka :)
A już czeka na swój czas kilka kolczyków specjalnie do wargi lub właśnie chrząstki :)


Teraz zrobię obiad, trochę się pouczę i pobyczę :D
Misi :)

4 komentarze:

  1. Podoba mi się ta bluzka z C&A pierwsza :) Kiedy ją kupiłaś? Myślisz, że dorwę ją jeszcze w przyszłym tygodniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak :) Nie wiem jak w innych sklepach C&A, ale u mnie była na promocjach na przodzie sklepu, przeceniona na 17,90 :)

      Usuń
  2. też mam kubek obiektyw od ukochanego :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)