środa, 29 maja 2013

Szaleństwo zakupowe

Witam Was :)

Przed godziną wróciłam do domu i padam na pyszczek, coś zjem, wezmę prysznic, obejrzę odcinek CSI i lecę spać bo jestem wykończona...
Znalazłam jednak dla Was chwilkę na nową notkę :D
Wczoraj byłam z Agą w Rossmannie żeby załapać się na ostatnie dni promocji -40% na kolorówkę i kosmetyki do twarzy.
Oto w co się zaopatrzyłam:

1. Tusz do rzęs Meyeblline the Rocket volume express
cena regularna - ok. 27 zł
cena w promocji - ok. 16 zł
W sumie chciałam Colossal, ale zdecydowałam że kupię ten na próbę i już dzisiaj musiałam go przetestować :) Efekt jednak podoba mi się, tusz bardzo pogrubia, tylko szkoda, że nie wydłuża tak jak Colossal, ogólnie jestem zadowolona.


2. Żel do mycia twarzy Perffecta
cena regularna - 10,99 zł
cena w promocji - 6,60 zł
To już moja 3 tubka, sprawdza się jak najbardziej na mojej problematycznej cerze.

3. Ziajka dwufazowa do demakijażu
cena regularna - ok. 5zł
cena w promocji - oj. 3,70 zł
Kupiona na zapas, w sumie już 1 w zapasie jest, ale nie zepsuje się ;)

4. Maseczka z Perfecty z wyciągiem z gruszki
cena regularna - ok. 1,8, zł
cena w promocji - ok. 1,10 zł
Kupiona na próbę.

5. Lakier Lovely imitujący efekt lakieru żelowego nr. 128
cena regularna - 5,69 zł
cena promocyjna - ok. 3,40 zł
Zakochałam się w tym kolorze widząc go już u którejś z blogerek i musiałam go mieć :) Na paznokciach wygląda jeszcze cudowniej :) Wibo jeszcze ma u mnie jakiekolwiek zaufanie dzięki właśnie lakierom Lovely, bo to nie pierwszy ich lakier, który pokochałam ;) Pędzelek i konsystencja idealne!

6. Lakier Lovely Nude nr. 5
cena regularna - 6 zł
cena promocynja - 3,60 zł
Długo stałam przy nudziakach ale w końcu zdecydowałam się na ten kolor i jestem zadowolona. Uwielbiam nude ;) Nioe wiem czy pędzelek jest taki dziwny czy to wina konsystencji, ale trochę ciężki w nakłądaniu, jednak nie jest to problemem :)


7. Lovely Balsam do ust z aloesem i mentolem
cena regularna - ok. 4 zł
cena promocyjna - ok. 2,40 zł
Skusiła mnię cena i opinia. Przyjemnie mrowi. Jestem zadowolona, a cena bardzo niska. Kolejny dobry produkt Wibo.

Teraz lecę na csi i prysznic :D
Całuję Misi :)

4 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster blog. :)
    http://swobodnie-slowa-platam.blogspot.com/2013/05/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawiam nominacje do Liebster Blog :)
    http://live-laught-love00.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję do Liebster Blog. :)
    http://womaninthemorning.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo lubię te balsamy z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)