środa, 8 maja 2013

Podsumowanie kwietnia

Kwiecień był baardzo szybkim miesiącem, w sumie nawet nie wiem kiedy zleciał. Jednak dużo się działo w tym miesiącu, w sumie może dlatego tak szybko :D W sumie w domu byłam aż 3 razy! Jest to bardzo dużo, bo nie bywam więcej niż 2 razy ;)


Włosy w kwietniu.
Wzięłam udział w akcji włosowej Anwen, ale przedwcześnie skończyłam, mowa o siemieniu lnianym, piłam go dłużej dlatego już skończyłam.
Włosy mam miękkie, chociaż ostatnio strasznie się plączą, nie mogę zapominać o zamknięciu łusek, ponieważ po myciu ostatnio są bardzo szorstkie, niestety często o tym zapominam żeby włączyć zimną wodę.

Przepraszam za jakość ale aparat zostawiłam w domu...

Długość na dzień 07.05.2013 - 53cm (+1cm)
Oleje - Vatika kokosowa
Odzywki Garnier Avokado i masło karite, Alterra granat i aloes
Maski - Alterra granat i aloes, Wax kamille, Sleek line (odlewka od koleżanki)
Mycie - Alterra pszenica i morela, płyn Facelle, Eva Czarna rzepa, Babydream
Czesanie - szczotka z włosiem naturalnym + plastikowe i grzebień
Dodatkowo - siemię lniane


1. Ulubiony kosmetyk
W tym miesiącu nie mam nic takiego specjalnego. Jednak wytypuję eyeliner w słoiczku Catrice wraz z pędzelkiem :)
Mam ten zestaw już od stycznia czy grudnia i nadal mnie zachwyca :)


2. Ulubiony kosmetyk włosowy
Vatika kokosowa! A jakby inaczej ;) Pokochałam ją za działanie od 1 nałożenia, zapach dopiero po czasie ;) Nie wyobrażam już sobie korzystać z innego oleju :)

3. Ulubiony film.
hmmm... Seksualni niebezpieczni ;) Nie obejrzałam dużo filmów, ale ten pozostał mi w pamięci ;)

4. Najlepszy zakup.
Niewątpliwie to buty, początkowo nie wiedziałam czy jestem zadowolona z zakupu, z biegiem czasu jednak okazał się strzałem w dziesiątkę! Są to chyba moje ulubione buty :)

5. Niewypał miesiąca.
Kurtka z SH, jest cudowna, ale niestety po praniu stwierdziłam, że jest mi sporo za mała. Niby tylko 4 zł zapłaciłam, ale jestem zawiedziona tym, że nie mogę jej nosić. Obecnie gnije gdzieś na aukcji. Jeśli jesteście zainteresowane podam link ;)


2 komentarze:

  1. Pięknie błyszczące włosy :)
    Ja cos nie mogę sie przekonać do siemienia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piekne włosy ;) zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)