piątek, 3 maja 2013

Długa nieobecność

Witam po dość długiej nieobecności ;)
Nie odzywam się bo... gram :] Tak! To czego o mnie nie wiecie jeszcze to to, że gram ;) W czasach gimnazjum byłam prawdziwym graczem, który przychodzi ze szkoły i gra cały dzień, w czasach technikum się to zmieniło, a teraz wielki powrót gier w moim życiu :) Od tygodnia gram w jedną i dlatego nie piszę , ale regularnie podglądam o czym piszecie ;)
Chcę się Wam dziś pochwalić swoimi nowymi zdobyczami z SH ;)

1. Sweterek H&M - 2,40 zł
Na wieszaku wygląda niepozornie, ale jest uroczy i baardzo wygodny :)






2. Malinowe spodenki do spania w kropki Marks&Spencer - ok. 4,50 zł
Od początku się w nich zakochałam :)




3. Koszulka sportowa Matt Roberts - ok. 11 zł





4. Słodka sukienka dla mojej chrześnicy H&M - 2,50 zł

5. Sweterko-sukienka od Mamy NN 
Kuleczki są na guziki i można je odpiąć, tak właśnie zrobię, bo mi się nie podobają ;)
6. Bransoletka od siostry Oriflame
Jest niestety bardzo duża i na mój nadgarstek jest spora, ale ma na szczęście regulację długości i da się nosić ;)


Teraz lecę do Chrześnicy z tą sukienką a potem jadę do babci i mam do roboty masę rzeczy. Buziaki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)