sobota, 6 kwietnia 2013

Zakupy

Witam :D

Już długo nie pisałam nic o zakupach, a jest ich dość sporo :D Więc pochwalę się Wam zakupami wszystkimi, o których pamiętam a się Wam nie chwaliłam :)


Zacznijmy od zakupów ubraniowych:

1. Spodnie NN - 35zł w osiedlowym sklepie

 2. Buty NN - 89zł w osiedlowym sklepie

3. Spodenki SH - 6,20zł

4, 5.Koszulki SH:
Top H&M - ok. 4zł
T-shirt with Snoopy - ok. 4zł (zdjęcie się zepsuło ponieważ podczas obracania zawiesił mi się komputer)

6. Dłuższa bluzka NN od siostry

Kosmetyki:


1. Peeling do ciała Joanna Naturia Czarna porzeczka - 4,50zł osiedlowa drogeria 

2. Peeling do ciała Be beauty Spa Mango - 7,99zł Biedronka
Gruboziarnisty - właśnie taki jaki lubię :) do tego mega zapach :D

 

3. Produkty Alterra Rossmann z promocji, każde po 6,99zł:
odżywka, maska oraz szampon

 4. Żel pod prysznic Avon Senses Citrus Burst 500zł ok. 10zł 
Nowość w katalogu 5/2013, ja płaciłam 5,99zł w ofercie demo.
Nie widać że jest nowy bo już większości nie ma, ale ja po prostu przelałam do mniejszej butelki bo z tej źle mi się nalewa. Mega cytrusowy zapach :)

5. Krem do depilacji Veet o zapachu róży
Kupiłam tylko ze względu na promocję w Tesco ok. 5zł, niestety zapachu róży brak, według mnie smród gorszy niż całej reszty kremów do depilacji.

6. Pasta do zębów Colgate Max white one Fresh - cena ok. 10zł

Kolczyki Reserved - 9,99zł - słodkie serduszka <
Były jeszcze w kolorze starego złota


A tak przechowuję swoją biżuterię w pudełku na haczyki z Tesco za jakieś 5zł :)

Teraz lecę kuć całki, bo w poniedziałek mam kolokwium...
Pa :D

3 komentarze:

  1. Świetne buty!
    O i widzę, że peeling Be beauty mango wrócił w nowej odsłonie :D bo kiedyś był, później go nie było, ale widzę, że powrócił :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie Alterra się nie sprawdziła, znaczy ta granat i aloes :( Ale i tak dam jej drugą szansę, może moje włosy się zmieniły?

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)