piątek, 12 kwietnia 2013

Zakupy SH

Ostatnio z Agą poszalałyśmy po Second Handach i zdobyłam masę super rzeczy :D
Pochwalę się Wam :D

Najpierw jednak pokażę sukienkę z all za jedyne 27,99!  :D
Cudowna jest ta długa baskinka :)
Pokochałam ją już na aukcji,a jak przyszła to najchętniej bym jej nie zdejmowała :)



Odwiedziłyśmy SH, który jest obok nas, bo teraz są tam codziennie rzeczy po 4zł za sztukę :)
Kupiłam kurtkę i 2 marynarki :D
W sumie kurtka jest mi trochę ciasna, ale chodziło mi głównie o to żeby mieć na deszcz kaptur, a 4zł to nie dużo :)
Muszę wszystko wyprać tylko i będę śmigać :D A do jednej z marynarek muszę doszyć guzik :]













Potem poleciałyśmy do SH, który polecił nam kolega (tak, kolega :] ) :D Jest tam masa rzeczy, sklep podzielony na 2 części: wycena i waga (18zł/kg).

Kupiłam tam:

Spódnicę mini, jest według mnie urocza ^^

Sukienkę z myślą o wakacjach :D

I 2 zwykłe topy ;)
Jeden jest lekko szary, ale w sumie myślałam o bieganiu jak zrobi się cieplej, kolor jakoś mi nie przeszkadza :)

Była jeszcze cudowna sukienka za bodajże 15zł. Długa, niebieska, z świetnego lejącego materiału. Myślałam żeby kupić ją i założyć na wesele kuzyna, na które mam iść w sierpniu lub wrześniu, lecz niestety sukienka miała 2 zaciągnięcia: jedno na piersiach, czego nie było specjalnie widać, ale drugie było z tyłu, centralnie na tyłku. Do tego widać, że dół być ucinany i do szpilek byłaby za krótka, bo była idealna ale do płaskiego obuwia... 


A teraz lecę, może obejrzę odcinek 13 posterunku i lecę spać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)