sobota, 20 kwietnia 2013

Weekendowy wypad do domu

Witam :)

Właśnie wchodzę na fb, a tam znajome zdjęcie w notce Anwen, wchodzę na bloga, a tam nic innego jak Moja własna historia włosowa! :D
klik <- tutaj znajdziecie dokładaną moją historię :) Od czasu stworzenia i wysłania tej historii minęło trochę czasu, więc aktualniejsze zdjęcie włosów i informacje o reszcie pielęgnacji dowiecie się z mojego bloga :)
Niestety od tamtego czasu stan końcówek strasznie mi się pogorszył, ale już o to zadbałam :D
Nie wiecie jaka jestem dumna :D

Od wczoraj jestem w domu :) Aż miło wrócić do siebie, spać w swoim łóżku i mieć cały dom tylko dla siebie (nie licząc rodzinki) ;)
Jednak w domu mam jeden wielki bałagan - rodzice wymyślili kolejny remont, a co za tym idzie, robienie dziur w ścianach, zapach tynku i bałagan roznoszący się po całym domu. Trochę jednak cieszę się, że nie ma mnie tutaj jak się to wszystko dzieje ^^ Mam nadzieję, że jak wrócę to wszystko będzie już zrobione :D Chyba w 3 tygodnie się z wszystkim uwiną :D

Ja niestety siedzę nad programowaniem, zbliża się termin oddania projektu, a ja nie zaczęłam jeszcze nic robić, nawet nie umieściłam głównej funkcji, a na poniedziałek muszę już oddać część programu ech... Niestety widzę, że po technikum mam straszne braki... niestety nauczycielka od programowania kazała nam przepisywać programy, a ja teraz siedzę i kwiczę ech...

Lecę zrobić obiad, a potem zabieram się ostro za programowanie :]

Buziaki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)