czwartek, 4 kwietnia 2013

Promocja na produkty do włosów Alterra

Lecę do Was z notką informacyjną :)

Muszę Was poinformować, że od kilku dni, aż do przyszłego czwartku trwa w Rossmannie promocja na produkty do włosów Alterra!
Szampony, odżywka i maską są po jedyne 6,99zł :)
Ja już zakupiłam po 1 sztuce, mimo że mam jeszcze maskę i odzywkę to zrobiłam sobie zapas :) A szampon z Alterry to w sumie będzie mój pierwszy i użyję go do następnego mycia :) Zobaczymy jak się sprawdzi. Wybrałam morelę z pszenicą, bo bardzo dobrze wspominam tą odżywkę :)
Niestety w gazetce wprowadzono nas w błąd, gdyż odżywka z morelą została kilka miesięcy temu wycofana i nie ma jej już w sklepach, a szkoda :(

Zachęcam do pośpieszenia się bo na prawdę warto zakupić te produkty, jakże kochane przez wiele z nas :)

Pozdrawiam i mam nadzieję, że ta notka jest dla Was pomocna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)