wtorek, 12 marca 2013

Tag: Liebster blog award




Zostałam otagowana przez Czarną Wiedźmę za co dziekuję :)
Jest to w sumie mój 1 tag na nowym blogu :)


  Zasady:
Osoba nominowana do TAGu odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która ją nominowała, po czym wymyśla własny zestaw pytań i nominuje 11 osób. Nominacja jest przyznawana blogom, które nie osiągnęły liczby 200 obserwatorów

 Pytania:
 1. Wolisz odpoczywać/wolałabyś mieszkać nad morzem czy w górach ?
Mieszkam od zawsze niedaleko morza i takie miejsce jak najbardziej mi odpowiada, ale odpoczywać wolę w górach :)
 2. Cel do którego dążysz w życiu ?
Trudne pytanie... mam sporo życiowych celów. Takie do zrealizowania na teraz to zapuszczenie włosów na dużo dłuższe, schudnąć ;) a takie "długoterminowe" to zapewne zdobyć wykształcenie, dobrą pracę, zalożyć rodzinę.
 3. Najwazniejszy cel do którego dążysz włosowo/kosmetycznie ? 
Zapuścić włosy do pasa :D
4. Ulubiony owoc?
Banan.
 5. Wycieczka wypoczynkowa czy zwiedzanie?
Pół na pół, czyli część czasu poświęcić na zwiedzanie a reszta odpoczynek.
 6. Bloggerka która jest dla Ciebie największą inspiracją?
Zapewne Anwen i Czarna Orchidea. Zapewne nie muszę ich przedstawiać i mówić, dlaczego wybrałam je, ale powiem. To w sumie one namówiły mnie do pielęgnacji włosów i jestem im bardzo za to wdzięczna. Chciałabym mieć włosy takie jak one :)
7. Chcesz soczku?
Dziękuję, ale właśnie piję swój :)
8. Sok był zatruty. Co Ty na to? ;)
Kupiłam swój ]:->
9. Jedna cecha którą u siebie cenisz i jedna której nie lubisz?
Cenię u siebie zapewne wierność, jestem wierna ludziom jak i regułom, oczywiście mogę zmieniać poglądy, ale nie tego czym kieruję się w życiu.
Czego nie lubię w sobie? Myślę, że to lenistwo, jakby nie ono mogłabym zajść wiele dalej, ale po prostu nie chce mi się...
10. Czy jest jakieś miejsce które było dla Ciebie szczególne i za nim tęsknisz? 
Nie przywiązuję się do miejsc, nie ma dla mnie miejsc szczególnych, ale na pewno tęsknię za swoim technikum, a raczej za ludźmi których tam poznałam i byli dla mnie ważni.
11. Czy jak zerwie się winda i podczas uderzenia z ziemią pasażer podskoczy, to czy uda mu się uniknąć śmierci?
Nie ;)

Otaguję:
oraz każdą blogerkę, która ma ochotę :)


Pytania ode mnie:
1. Jesteś bardziej optymistką czy pesymistką?
2. Do kogo kierujesz swojego bloga?
3. Czego w życiu żałujesz?
4. Czego chciałabyś spróbować/zrobić w życiu?
5. Jesteś otwarta czy zamknięta w sobie?
6. Jak lubisz spędzać czas?
7. Na co narzekasz na co dzień?
8. Co widzisz za oknem?
9. Ktoś jest dla Ciebie wzorem?
10. Ulubione filmy?
11. Co masz w torebce?


Pozdrawiam i już zapowiadam notkę włosową :D

1 komentarz:

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)