środa, 13 marca 2013

Zakupy i pazurki

Witam w środowy wieczór :)


Z tego względu, że środy mam wolne to postanowiłam z Agą wyruszyć na shopping ;D
Kupiłyśmy niby kilka rzeczy a kasy wydałyśmy masę... Już się chwalę co kupiłam, ale najpierw pokażę Wam swoje pazurki :)







Jak wykonałam ten manicure?
Położyłam bazę - odżywkę Eveline 8w1 - cena 9-13zł
Na to 2 warstwy Wibo Gel Like kol. 7 Blue lake wybrany przez blogerkę Gosię - cena 6zł
Warstwa Essence Nail Art z niebieskimi drobinkami - cena ok. 9zł

Manicure trzyma mi się od poniedziałku i mam tylko 1 zadziorek z boku, co w sumie nawet mi nie przeszkadza :)

Co więc dziś kupiłam?

1. Osuszacz do lakieru Sensique o zapachu kokosa, cena w promocji - 5,99zł, promocja trwała do dzisiaj w drogerii Natura, od jutra cena wynosi ok. 9zł
(zaznaczyłam go na fioletowo, bo Aga ma taki sam, a inaczej się pomylimy ;))
2. Wygładzająca baza pod lakier Golden Rose, cena - ok. 9zł
3. Lakier Golden Rose z proteinami, kolor 249, cena - ok. 4zł
  Na zdjęciach nie widać prawdziwego koloru, ale jest boski, taki jaki mi się od dawna marzył :)

4. Odżywka Eveline diamentowa cena - 9-13zł
Kupiłam w sumie tylko dlatego, że była na promocji w Rossmannie za jedyne 8,89zł :) Zawsze chciałam jej spróbować.
5. Bloczek polerski z Pepco, cena - 2,99zł

Do tego kupiłam 2 bluzki z SH za łączne 8,10zł, ale nie pokażę bo już wrzuciłam je do worka z praniem ;)

Już przygotowuję notkę włosową, ale dodam ją jak będe miała więcej czasu, bo muszę wyciągnąć wsyztskie kosmetyki do włosów, kupić olej i potem zrobić zdjęcie :D

Dobranoc :)

1 komentarz:

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)