piątek, 22 marca 2013

TAG - 7 faktów o mnie.

Zostałam otagowana przez Grimmage, za co bardzo dziękuję :) Lubię takie tagi, jakaś taka miła "współpaca" blogerek :)



Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

1. Mam na imię Sylwia, mam rocznikowo 21 lat i mieszkam od zawsze na Pomorzu, teraz zachodnim :)
2. Skończyłam technikum informatyczne, teraz studiuję informatykę na Politechnice, na 1 roku, Mimo to zawsze marzyłam aby pracować w policji kryminalnej :)
3. Interesuję się (jak już wymieniłam wyżej) komputerami oraz fotografią (aktualnie zbieram pieniądze na sprzęt).
4. Od ponad roku jestem włosomaniaczką jak i blogerką, ale poprzedniego bloga usunęłam, kosmetykami też interesuję się mniej więcej od tego czasu.
5. Jestem konsultantką Avon, ale nie używam wielu ich kosmetyków.
6. Jestem osobą wesołą, która lubi kontakt z masą ludzi, nie umiem żyć sama.
7. Nie lubię się nudzić, nie umiem usiedzieć długo w miejscu i mam dystans do siebie.

Otaguję:
Każdą chętną wzięcia udziału blogerkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)