piątek, 8 marca 2013

Szybkoschnący lakier do paznokci Alle Paznokcie nr. 42

Ostatnio Aga zamawiała patyczki do paznokci, ekspozytor z tipsami oraz czepki to zamówiłam z nią i do tego po lakierze do paznokci. Ja wybrałam ten:


 Bardzo spodobał mi się ten kolor, a że lubię czerwienie na pazurkach a cena i bardzo kusząca to wzięłam.

Co spodobało mi się:
+ konsystencja (trochę lejąca, ale ok.)
+ dobrze się nakłada
+ bardzo szybko schnie
+ mega cena (1,59zł + przesyłka)
+ mała buteleczka (zużyję go nim wyschnie)

Minusy:
- słabo się trzyma, trzeba porządnej bazy i porządnego utwardzacza
- krycie jest bardzo słaba, przy 2 warstwie widać prześwity

Po 2 dniach w miejscach gdzie niedokładnie uzyłam bazy czy też utwardzacza porobiło mi się cos takiego:
Na całej reszcie paznokci trzymał się całkiem nieźle.





Mimo minusów, które są spore jak dla lakieru to uważam, że jest fajny. Za tą cenę spodziewałam się szczerze czegoś gorszego. Nie wiem czy kupie ponownie, ale wydaje mi się, że gdy będę składała zamówienie w tym sklepie to pewnie jakiś kolor u mnie zagości :)



Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)