środa, 20 marca 2013

Piątkowe pazurki

Witam :)

Mam dzisiaj wolne, jak w sumie każdą środę. Nie mam dzisiaj ochoty gdziekolwiek wychodzić, więc napiszę dla Was notkę :)
W piątek pomalowałam pazurki, zrobiłam dla Was zdjęcia, ale zapomniałam dodać notkę. Dzisiaj zauważyłam kilka "zadziorków" na 2 czy 3 paznokciach to zmyłam je właśnie przed kilkoma minutami. 
Pokazywałam Wam fioletowy lakier z Golden Rose i to właśnie o nim mowa.
Niestety na zdjęciach wygląda trochę inaczej niż w rzeczywistości, było dość trudno uchwycić najbardziej zbliżony kolor i prawie mi się udało.




Jak wykonałam ten manicure?
1. baza Golden Rose
2. lakier Golden Rose with protein kolor 249
3. druga warstwa lakieru
4. Naklejki na paznokcie Essence
5. odżywka essence ultra strong nail hardener
6. wysuszacz Sensique

Manicure trzymał się od piątku do dzisiaj (środa) czyli 5 dni, co uważam za wielki sukces! Zazwyczaj u mnie trzyma się max. 4 dni.
Krycie uważam za średnie. Pierwsza warstwa ma krycie na poziomie miernym. Przy 2 warstwie trzeba się trochę namęczyć, żeby cały paznokieć był pokryty idealnym kolorem na całej płytce. Jak widać na zdjęciu nie udało mi się tego dokonać.
Nie wystawiam jednoznacznej opinii. Ogólnie polubiłam ten lakier, ale muszę mieć kolejne podejście do niego, aby wydać opinię na jego temat.

Przepraszam, za niedokładne pomalowanie, ale męczę się z tym aby idealnie pokryć paznokieć, człowiek uczy się całe życie :)

A teraz zabieram się za malowanie lakierem Nude :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)