sobota, 9 marca 2013

Paznokcie

Witam w sobotni wieczór :)
Od wczoraj jestem w domu, ale zaraz chyba spadam do znajomych, bo jutro muszę już wracać do "siebie", bo w poniedziałek na 8:15 mam już ćwiczenia z Historii techniki.

Postanowiłam Wam jeszcze pokazać swój manicure z wczoraj. Złamał mi się jeden paznokieć, w dodatku cały, a to tylko od wciągania spodni ;/ nie miałam czasu nic zrobić bo śpieszyłam się na pociąg to po powrocie do domu się tym zajęłam. Pożyczyłam od siostry lakiery i zaczęłam działać. Oto co mi wyszło :)

Tak wyglądał mój paznokieć po złamaniu

A po obcięciu, przypiłowaniu i pomalowaniu:


Lakiery, które użyłam:
Róż - Avon fuchsia fun
Pomarańcz - Avon painter peony
Cena obydwu to ok. 10-16zł za 12ml

Niestety nie przepadam za perłowymi odcieniami, ale te są w porządku.

Może niedługo dodam recenzję lakierów Avon bo uważam, że zasługują na recenzję :)
Czekajcie niecierpliwie :D

Buźka ;*

1 komentarz:

  1. Puszczając pnącza tagu, który rozprzestrzenia sie między bloggerkami, otagowałam i Ciebie:
    http://czarna-wiedzma.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html
    Jeżeli tylko chcesz się pobawić to zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)