niedziela, 17 marca 2013

Kosmetyczne podsumowanie miesiąca



Jak obiecałam tak jest!

Postanowiłam podsumować każdy miesiąc po względem kosmetyków, pokazać co mi się podobało, a co nie. Chcę pokazać Wam kosmetyki warte uwagi, nie tylko tej pozytywnej, ale i co omijać szerokim łukiem. Zachęcam do czytania :)


Na marzec mam tyle kosmetyków, że postanowiłam dodać notkę na luty.
W tym miesiącu kilka kosmetyków zasłużyło na pochwałę jak i na porządne lanie!


Zostaje nim:
Tusz do rzęs Meybelline Colossal Volume express Smokey eyes


Może i wiele na zdjęciu nie widać, ale mam niezbyt gęste ani długie, więc potrzebuję tuszu, który wyraźnie mi je podkreśli, a ten tusz robi to idealnie! Nie wiem jednak o co chodziło producentowi z umieszczeniem tytułu "skokey eyes", ale wybaczam :)


Plusy:
+ świetna konsystencja
+ szczoteczka, która idalnie rozczesuje rzęsy, nawet najkrótsze
+ piękne podkręcenie i pogrubienie
+ cena (20-30zł)
+ dostępność (każda drogeria, każdy Rossmann, Natura)

Minusy:
- okropny zapach

Używam dopiero od ponad miesiąca, a nasza "przyjaźń" kwitnie :D Już wiem, ze na pewno go kupię w przyszłości :)

Teraz czas na
BUBEL MIESIĄCA

Niestety nie jestem zadowolona, kiedy muszę jakiemuś kosmetykowi wystawić taką opinię. Niestety zostaję czasami zmuszona. W tym miesiącu na to miano zasłużyły 2 kosmetyki i długo biłam się z myślami, który z nich pojawi się w lutym. Ostatecznie zostaje nim:

Żel do mycia twarzy Garnier Czysta skóra activ
Niemiłosiernie przesuszył moja skórę na buzi w ciągi dosłownie kilku myć! Wiązałam z nim duże nadzieje, niestety on tak bezczelnie zniszczył moją skórę, z którą nadal walczę za pomocą maści z wit. A jak i powróciłam do mojego poprzedniego żelu.

Plusy:
+ ładnie się pieni
+ ma delikatny, nawet ładny zapach
+ dostępność
+ konsystencja
+ skóra po samym myciu bardzo gładka i miła

Minusy:
- okropnie podrażnia i przesusza (!)
- wysoka cena jak na taki bubel

Mimo tylu plusów to ten jeden minus jest niewybaczalny! Moja skóra na prawdę nie jest wrażliwa, źle działa na nią na prawdę niewiele kosmetyków. Teraz dołączył do nich właśnie ten żel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)