niedziela, 24 lutego 2013

Zakupy

Witam w niedzielę wieczorem, jako, że jest to również ostatni dzień moich ferii to trzeba to uczcić zakupami :D W końcu jutro od jutra muszę gnić na polibudzie ech...


W ostatnim tygodniu zrobiłam nawet spore zakupy, ale większością nie ma co się chwalić. Rzeczy warte uwagi przedstawię w tym poście :D




Więc:


1. Antyperspirant Nivea Invisible for black & white
Wzięłam wersję normalna i mini do torebki ;) Uważam, że ta mała puszeczka jest przesłodka i musiałam ją mieć :D
Cena: mała - ok. 5zł
duża - ok. 12-15zł
2. Żel do twarzy Garnier Czysta skóra activ
Stary mi się kończy, a że kilka rzeczy z tej serii już miałam to wzięłam i ten żel, jeszcze nie udało mi się go użyć, ale stary chcę jak najszybciej wykończyć :)
cena: 13-20zł (zależnie od sklepu)

3. Dwufazowy płyn do demakijażu Ziaja
Jest to bardzo przyjemny, tani i świetnie zmywający nawet najtrwalszy makijaż płyn. Kupiłam sobie zapasową buteleczkę bo jest w Tesco w bardzo niskiej cenie.
Cena: 5-6zł
4. Wzmacniający zmywacz do paznokci Coral bezacetonowy
Uwielbiam ten zmywacz! Jest tani, bardzo ładnie pachnie, a przede wszystkim świetnie zmywa i na dodatek jest wydajny :)
Cena: ok 4zł
5. Suchy szampon Syoss
Kupiłam go w sumie z ciekawości, ale okazało się, że działa! Czasami jak mam tylko tłustą grzywkę to trochę bez sensu myć wlosy, ale suchy szampon jest świetnym rozwiązaniem, Może i nie wyglądają jak świeżo po myciu, ale nie są tłuste :)
Cena: ok. 15zł
6. Tarka do pięt
W sumie nie ma się czym podniecać, spełnia swoje zadanie i tylko o to mi chodziło ;)
Cena: 6zł Avon
 7. Bluzka C&A Clockhouse
Zakochałam się w tym tiulowym tyle :O
W dodatku nie byla droga, wręcz cudowna :D
Cena: nie pamiętam dokładnie, ale chyba ok. 40zł




Jestem bardzo zadowolona z moich zakupów, nie były drogie ale są mega :D

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)