poniedziałek, 11 lutego 2013

Witam :)
Dzisiaj wraz z poniedziałkiem zaczęły się dla mnie ferie :D niestety jak i sesja poprawkowa ;/ Tak, należę do tych co musza poprawić przedmiot w sesji poprawkowej. Podstawy analizy matematycznej przez ten semestr to była masakra, niby wszystko umiem, a nie zdałam sesji w 1 terminie :/ Z całą resztą na szczęście poradziłam sobie przed sesją. To właśnie jutro spotyka mnie ten zaszczyt pisania poprawki. Śniło mi się, że zapomniałam o egzaminie i musiałam ścigać doktorka... Na szczęście to tylko sen :)

Chcę się Wam pochwalić bo wreszcie mama zwęziła mi bluzkę z Bambi, którą kupiłam już chyba 2 miesiące temu w SH, był to rozmiar chyba 46 albo większa ;/ Nadawałaby się do rurek jako oversize, ale mój chłopak nie cierpi bluzek oversize, to postanowiłam ją zwęzić i to sporo. Kosztowała niewiele bo jest bardzo lekka, nie znam dokładnej ceny bo brałam ją z kilkoma innymi rzeczami i zapłaciłam ok. 10zł :) Wczoraj śmigałam w niej pierwszy raz i jestem mega zadowolona :) 100% bawełny, zwiewna i lekka :)
A oto ona:


Motylki są wysadzane takimi kolorowymi jakby "diamencikami" a z tyłu są jeszcze chyba 3 motylki :) Przepraszam za okropna jakość zdjęcia, ale robione przy świetne halogenów kamerką internetową :(


Tak! Nie przyznałam się prędzej, ale jestem fanką ubrań z SH, można tam za grosze złapać masę markowych ubrań :) 

A Wy kupujecie w SH?
Pochwalcie się co kupiłyście :)

Pozdrawiam i całuję :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)