czwartek, 28 lutego 2013

Pustki

Co ostatnio wykończyłam?


Kilka rzeczy, oczywiście wyrzuciłam pudełka, ale od razu kupiłam nowe więc, niektórych produktów zdjęcia zrobiłam już nowo zakupionych ;)
1. Garnier odżywka awokado i masło shea
Jest to jedna z moich ulubionych odżywek, może jakoś specjalnie nie działa nic w stylu och i ach, ale jest na prawdę fajna. Za tą cenę i skład to jest mega. Jest to już moje 3 opakowanie i cały czas kupuję ją jak mi się skończy. Włosy są bardzo miękkie i świetnie się rozczesują.
2. Płyn do higieny intymnej facelle
Kupiłam go do mycia włosów zachęcona opiniami innych dziewczyn. Jestem bardzo zadowolona tym płynem, świetnie zmywa olej i myje włosy. Ogólnie jest fajny, polecam i kupiłam już następne opakowanie.
3. Żel do mycia twarzy Perfecta no problem
Świetnie spełnia zadanie, do którego jest przeznaczony, czyli myje twarz. W sumie nic więcej nie zauważyłam, twarz była czysta, gładka, ale nie wiem czy kupię go więcej. Jeśli nie będzie nic ciekawszego to kupię.
4. Antyperspirant w sztyfcie Rexona crystal
Niby ma nie zostawiać białych śladów, a zostawia straszne... Kiedyś chyba był lepszy. Jest, a raczej było to moje 3 opakowanie i ostatnie. Moje czarne bluzki pod pachami były białe jak nic.... Chociaż jako antyperspirant nawet dobrze się sprawuje.
5. Zmywacz do paznokci Coral bezacetonowy, wzmacniający
Jestem meega zadowolona, nie dość że jest wydajny, bez acetonu, tani to jeszcze pięknie pachnie! :D Jest to mój faworyt i jak się ostatnio chwaliłam ostatnio kupiłam nowe opakowanie :)
Kilka rzeczy wyrzuciłam w sumie, zapomniałam o blogu i już dawno leżą w śmietniku.
Na pewno to:

1. Tonic Clean & Clear pomarańczowy
Zapach ma okropny do tego nie lubiłam go po prostu, męczyłam go bardzo długo, aż w końcu zawzięłam się, kupiłam nowy a tamten wylądował w śmieciach!
2. Mleczko do demakijażu Avon
Było bardzo wydajne, ale niestety nie umiało sobie poradzić z eyelinerem w słoiczku z reszta nie lubiłam tego tłustego filmu i zamieniłam na Ziaję dwufazową :)
Jak na razie to wszystko :)
Pozdrawiam :D

2 komentarze:

  1. Miałam ten żel z tej seri Clean & Clear i byłam zadowolona. Aż dziw bierze że tonik to taki bubel :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogłam znieść jego okropnego zapachu, w jego miejsce kupiłam Garnier i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoją opinię.
Bardzo dziękuję za komentarze.
Jednocześnie staram się na wszystkie odpowiedzieć. :)